مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

با ذکر ۳ نمونه در مورد اینکه چگونه وب سایتی برای فروش موثر یک محصول طراحی کنیم در خدمت شما هستیم .

طراحی یک وب سایت برای فروش موثر یک محصول

قبل از اینکه بخوایم در مورد مسائل فنی و دقیقتر صحبت کنیم باید اول بدونم منظورمون از یک وب سایت برای فروش موثر یک محصول چیه ؟ منظور ما وب سایتیست که اطلاعات محصول مورد نظر ما رو داخل خودش قرار داده باشه و اون اطلاعات به شکلی به نمایش گذاشته بشه که بتونه در فروش اون محصول موثر باشه و صرفا معرفی کننده محصول نباشه که اصطلاحا از این سایت ها و صفحات با نام صفحات فرود نام برده میشه . زمانی که بحث فروش و مسائل مالی هست ما باید به موارد زیادی توجه داشته باشیم ، از جمله جذب و متقاعد کردن مشتری در کمترین زمان ممکن و فراهم آوری بستر مناسب برای خرید محصول و در حقیقت بالا بردن نرخ خرید .

چنین وب سایت هایی منحصرا برای فروش یک یا چند محصول طراحی میشن و اطلاعاتی در اختیار مخاطب قرار داده میشه که کاملا با اون محصول یا محصولات مرتبط بوده و جهت تشریح امکانات ، خدمات و ویژگی های اون طراحی خواهد شد .

ویژگی های وب سایت فروش موثر یک محصول

به طور مختصر و مفید به چند ویژگی اساسی و مهم در چنین وب سایت هایی اشاره میکنیم که امیدوارم با جمع بندی نهایی که در پایان نوشته انجام میدیم بتونید این ویژگی ها رو به صورت ملموس حس کنین :

  • ترجیحا طراحی به صورت تک صفحه ای یا One Page باشه
  • باید از تصاویر حجیم و هر چیزی که باعث دیرتر لود شدن سایت بشه خودداری کنین
  • رنگهایی که استفاده می کنید از رنگ های مرتبط با محصول باشه
  • با تغییر رنگ های ناگهانی و بی مورد ، تمرکز مشتری بر روی محتوا و اطلاعات محصول رو از بین نبرید
  • سعی کنین در بخش بخش صفحه به سوالاتی که شاید برای مخاطب پیش بیاد با سوال و جواب های کوتاه که هم حالت اطلاع رسانی داشته باشه هم سوالی ، صریح و واضح اشاره کنین
  • از انتقال مخاطب به صفحه دیگه خودداری کنیم و تمامی اطلاعات لازم رو در همون صفحه در اختیارش قرار بدیم
  • از شلوغ کردن بی مورد سایت جلوگیری کنین و بیشتر روی محتوا و متقاعد سازی مشتری کار و فکر کنین
  • به کار گیری از گزینه Call to Action و یا همان عبارت هایی مثل ” هم اکنون ثبت نام کنید” ” هم اکنون سفارش دهید ” و … در مکان مناسب و قابل دید با رنگی واضح و مجزا
  • از کمترین متون نوشتاری استفاده کنین چون مخاطب تمایلی به خواندن متن زیاد نداره
  • برای تشریح امکانات بیشتر از تصاویر و آیکن ها استفاده کنیم تا نوشته های بلند بالا
  • خیلی هوشمندانه امکانات برتر و ویژه محصول خود رو به رخ بکشید
  • شماره تلفن تماس با پشتیبانی یافروش هر لحظه در دسترس مخاطب باشه
  • بهتر که آفرهای ویژه رو حوالی جداول محصول قرار بدین تا شانس بیشتری برای دیده شدن داشته باشه
  • افتخارات شرکت یا مجموعه خودتون رو در مورد محصول مورد نظر در مکانی مناسب به مخاطب گوش زد کنین
  • برای سفارش محصول از فرم های پیچیده و بلند بالا استفاده نکنین چون تنها ۵% مخاطبین تمایل به تکمیلش دادند و ترجیح میدن اطلاعات کمتری تایپ کنند یا سفارششون رو تلفنی ثبت کنند . پس با کوتاه ترین اطلاعات سفارش رو از مشتری دریافت کنین
  • پس از ثبت سفارش مستقیما هزینه محصول رو از طریق پرداخت آنلاین یا پرداخت موبایلی از مشتری دریافت کنین
  • پس از تکمیل فرم سفارش و پرداخت هزینه مشتری رو به صفحه ای که بتونه با شما ارتباط بر قرار کنه انتقال بدید که مشتری تا آخرین لحظه احساس کنه شما پشتیبان خوبی برای محصولی که خریده هستید

منبع : iranweblearn.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی