به نام او که همه هستی از اوست
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
اصول مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
اصول مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی آنها
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مدیریت و مهندسی و مدیران و مهندسان
فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، تشخیص بیماری های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، معاینه مدیران،
تشخیص بیماری های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و برند
انواع بیماری های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن
نویسنده و مترجم:
علی خویه
مدرس دانشگاه، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی
www.marketingconsulting.blogfa.com
www.marketingconsulting.persianblog.ir
1392
گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مدیریت و مهندسی در شاخه های مختلف به ویژه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، بازرگانی ، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و ارتباطات
فهرست برخی از مطالب کتاب:
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) چیست؟
- تعریف مدیریت و مهندسی و مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) یک تخصص مهارت دانش یا هنر
- هدف از مدیریت و مهندسی
- مدیریت و مهندسی مبتنی بر هدف
- اهمیت و ضرورت مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات
- مطالعه موردی...
- تعریف فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14
· فعالیتهای اصلی در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14
· آمیخته فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14
· وظیفه ی تحقیق در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) . 14
· مدل تصمیم گیری (Decide) 14
· طبقه بندی تحقیق در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) . 14
· معاینات منجر به حل مسئله. 14
· معاینات منجر به شناسائی مسئله. 14
· سازمان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14
· سیستم اطلاعاتی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (Mis) 14
· انواع سیستمهای اطلاعاتی.. 14
· ویژگیهای سیستم اطلاعاتی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14 - نقش های یک مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- وظایف مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- ارزیابی نقش حساس مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیران و مهندسان آکادمیک یا تجربی
- دلایل عدم اعتماد به مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان
- نمونه مطالعه موردی
- فرایند مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- تجزیه و تحلیل فرصت های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- تهیه خط مشی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- تهیه برنامه ها مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) پروژه های مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- برنامه های عملی
- اصول مهم انتخاب مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- سیستم پشتیبانی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (DSS) 14
· ویژگی های سیستم پشتیبانی از تصمیمات فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14
· نقش معاینات در سیستم های اطلاعاتی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (Mis) و سیستم حمایت از تصمیم گیری DSS. 14
· تفاوتهای (Mis) و (DSS) 14
· خطاهای احتمالی در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14
· انواع طرح تحقیق.. 14
· طرح پانل.. 14
· معاینات علمی ( آزمایشگاهی ) 14
· انواع اطلاعات... 14
· انواع اطلاعات ثانویه. 14
· گزارش تحقیق.. 14
· ابزار و وسایل تحقیق.. 14
· ارائه طرح تحقیق.. 14
· تعبیر و تفسیرو گزارش یافته ها 14
اصول پاسخگویی به مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14
شیوه رفتار با مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14
رضایت سنجی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 14
نکاتی که در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) باید رعایت کرد. 14
ویژگی های محل فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات... 14
تصمیمات اساسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )... 14
مذاکره فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
اصول قبل از فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
اصول حین فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
اصول بعد از فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
شناسایی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
استفاده از فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
ابزارهای مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) - انواع مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و اصول اجرای مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- سیستم های گزارش دهی مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- سیستم ارزیابی فعالیت های مدیران و مهندسان
- تحقیقات مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- غلبه بر موانع مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- چالش های مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- اصول فنی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- تغییر نگرش مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- معاینه فنی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- معاینه سیستم مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- معاینه مشتریان مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- معاینه کارکنان مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- معاینه واحد فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) . مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- عارضه یابی – اصول تکنیک ها مهارت روش
- مدل های عارضه یابی مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- گردآوری و پردازش اطلاعات عارضه یابی
- اصول پاسخگویی به مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- شیوه رفتار با مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- رضایت سنجی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- نکاتی که در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) باید رعایت کرد
- ویژگی های محل مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- تصمیمات اساسی مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مذاکره مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- اصول قبل از مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- اصول حین مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- اصول بعد از مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان
- نفوذ مدیران و مهندسان و تکنیک های نفوذ در مشتریان
- تاسیس واحدمدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- شیوه های تعامل مالی با مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- واحداستراتژیک مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- ارتباط موثرتر با مشتریان
- ایجاد رابطه بین خواسته های مشتریان و اجرای فرایندها
- کنترل رفتار مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- شناسایی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- عوامل روانشناختی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
دلایل ترک فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
نقش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در بحران ها 15
فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در شرایط سخت فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) . 15
ویژگی های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) حرفه ای... 15
نمونه فرم های بازدید فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
نمونه مطالعات موردی... 15
فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انرژی دهنده. 15
فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انگیزه بخش.... 15
خصوصیات یک فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
مذاکرات حرفه ای فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
زبان بدن در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
اصول فنی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
تغییر نگرش مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
معاینه فنی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
معاینه سیستم مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
معاینه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15
معاینه کارکنان مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 15 - استفاده از تحقیقات بازار و فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- اطلاعاتی که مشتریان مخفی می کنند
- دلایل پنهان کردن اطلاعات توسط مشتریان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- ایجاد پیوند بین واحد های مختلف و مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- ایجاد پیوند بین استراتژی و مشتری
- منشور اخلاقی مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- سوگند نامه مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- هفت رفتار ضروری مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- مدیریت و مهندسی رابطه ای
- عوامل روانشناختی مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- عوامل اجتماعی و فرهنگی مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- نمونه قراردادهای مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- تفاوت مدیران و مهندسان اروپایی ژاپنی و آمریکایی
- تفاوت های نگرش به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پرسش های مدیران و مهندسان در جلسات مدیریت و مهندسی
- خصوصیات یک مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- · گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
- · گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) گروه ها (group)
مدیریار در رسانه (Modiryar.com)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تصمیم گیری(Decision)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیمه (Insurance)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و برنامه ریزی(planning)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انرژی (Energy)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) حقوق ودستمزد(salary)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و مدیریت و مهندسی (Conference)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) جهانی (Global)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) عمومی(general)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انتقادی (critic)
عمومی(general)
مدیریت و مبانی سازمان (Org)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و روش تحقیق(Res)
نظریه های مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (theorists)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) رفتار (Behavior)
(مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فناوری اطلاعات (ICT)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) منابع انسانی (HRM)
مدیریت بازاریابی (Marketing)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) کیفیت و استاندارد (QM)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) راهبرد و چشم انداز (st)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مالی-اقتصادی(finance)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) دولتی (administration)
مدیریت تطبیقی (Comparative)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) خلاقیت وکارآفرینی(e&c)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تحول و توسعه (OD)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) آموزشی (education)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) صنعتی (Indusrial)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) اجرایی (MBA)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تفکر سیستمی(sys)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بحران (Crisis)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ومدیریت و مهندسی ارزش(value)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) دانش و دانائی (know)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بازرگانی (business)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و کنترل پروژه (project)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مشارکتی(Participative)
مدیریت و تکریم مشتری (custm)
مدیریت استرس(Stress)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) زمان (Time)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تعارض (Conflict)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تغییر (Change)
مدیریت فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (sale)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تفکر ناب (Lean)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انگیزش (Motivation)
مدیریت بهره وری (Productivity)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و مفاهیم نوین(modern)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) جهانگردی (tourism)
مهندسی فناوری اطلاعات (ITE)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) روابط عمومی(relation)
روانشناسی کارومدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (psy)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ریسک (risk)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تبلیغات (publicity)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تولیدومحصول(Product)
مدیریت و مهندسی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (engineering)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) پزشکی (medical)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و رهبری (leadership)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) نوآوری (Innovation)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تکنولوژی (technology)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) رسانه و ارتباطات(media)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) سازماندهی(Organiz) - آینده پژوهی
- انگیزش
- بهترین روش
- توسعه دانایی محور
- خلاقیت و نوآوری
- دانش مدیریت
- رهبری
- فرهنگ و جو سازمانی
- مدیریت استراتژیک
- مدیریت بحران
- مدیریت تولید
- مدیریت خدمات
- مدیریت دانش
- مدیریت زنجیره تامین
- مدیریت فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیریت فناوری اطلاعات
- مدیریت مشارکتی/کارتیمی
- مدیریت پروژه
- مدیریت کیفیت
- مدیران
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) آموزشی
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بهره وری
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تغییر
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) توسعه
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تولید و عملیات
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) راهبردی
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ریسک
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) زمان
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) زنجیره تامین
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) محصول
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و برنامه ریزی منابع سازمانی
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) کسب و کار
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) کیفیت
- مفاهیم مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ی
- مهندسی مجدد
- مدیریت و مهندسی ارزش
- نظام های کنترلی و ارزیابی
- نوآوری وشکوفایی سازمانی
- چک لیست مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- کارآفرینی
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و حقوق (law)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) زنان (women)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) واردات(Imports)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) صادرات(Exports)
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) هزینه و درآمد
آینده پژوهی
مصاحبه های مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ی - · گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ، ایزو، بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازارگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
- مذاکرات حرفه ای مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- زبان بدن در مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- الگو های مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- طراحی سیستم اخبار و اطلاع رسانی مدیران و مهندسان
- تمایز مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیریت و مهندسی مشارکتی
- فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مدیریت و مهندسی و خدمات مدیریت و مهندسی
- جلسات دفاع مدیران و مهندسان
- خط مشی های مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تبلیغات
- خط مشی های دفاعی مدیران و مهندسان
- مطالعه موردی
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) جهانی
- مدیریت و مهندسی جهت ورود اداره و ماندن در بازارهای جهانی
- شناخت و پیش بینی بازارهای جهانی
- مدیریت و مهندسی صادرات و واردات
- مدیریت و مهندسی خطوط تولید
- مدیران و مهندسان فعالیت های پیشبردی
- مدیریت و مهندسی تبلیغات
- مدیریت و مهندسی اهداف تبلیغات
- مدیریت و مهندسی رسانه های تبلیغاتی
- مدیریت و مهندسی روابط عمومی و برنامه ها و سیاست های روابط عمومی
- مدیریت و مهندسی قیمت گذاری
- مدیریت و مهندسی موسسات خدماتی
- مدیریت و مهندسی برند و نام و نشان تجاری
- مدیریت و مهندسی کانال های توزیع
- مدیریت و مهندسی بازاریابان
- مدیریت و مهندسی کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیریت و مهندسی حقوق و مزایای کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مدیریت و مهندسی انگیزه
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مویرگی
- مدیریت و مهندسی کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- بازاریابی پارتیزانی و چریکی در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- مدیران و مهندسان خلاق – ویژگی های خصوصیات اصول مهارت و فرایندها
- تکنیک های خلاق در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- گروه کانون در مدیریت و مهندسی مشتریان
- تشکیل کمیته های مختلف برای مشتریان
- جلسات آموزشی مدیران و مهندسان
- دستور کار مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- اثربخشی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات موفق دنیا
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در 30 روز برای مشتریان خاص
- دلایل ترک مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- نقش مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در بحران ها
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در شرایط سخت بازار
- ویژگی های مدیران و مهندسان حرفه ای
- نمونه فرم های بازدید مدیران و مهندسان
- نمونه مطالعات موردی
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انرژی دهنده
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انگیزه بخش
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تغییر دهنده و تحول گرا
- مدیران و مهندسان تند کننده
- مدیران و مهندسان ریزبین
- حل مساله و تصمیم گیری مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) گذشته محور و آینده محور
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) نظم دهنده و کوتاه کننده
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تمرکز گرا و تنوع گرا
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) استراتژی گرا و سیاست گرا
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) روش گرا و فرایند گرا
- مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) تکنیکی و مدیران و مهندسان تاکتیکی
- مطالعه موردی . مراقب این نوع مدیران و مهندسان باشید...
- مقایسه مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در سازمان های خصوصی عمومی دولتی انتفاعی غیر انتفاعی خدماتی و...
- چرا باید تحقیقات فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) انجام دهیم؟. 17
فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) چیست؟. 18
چرا فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) ضروری است؟. 18
گستره فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) : 19
الف) بررسی مصرفکننده یا فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (Customer Research): 19
ب) بررسی رقبا (Competitor Research): 19
پ) بررسی عملیات شرکت (Company Resarch): 20
۱- بررسی سیستمهای توزیع و فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) (Place/Distribution Research) 20
۲- بررسی تبلیغات و روشهای پیشبرد فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) شرکت (Promotion): 21
۳- بررسی قیمت (Price): 21
۴- بررسی محصول (Product): 22
ت) بررسی محیط شرکت (Climate Analisis): 22
گامهای اجرایی تحقیق فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) : 22
مرحله ۱: تحقیق مختصر و اولیه (Research Brife): 23
مرحله ۲: تهیه طرح تحقیق (Research Proposal): 23
مرحله ۳: تنظیم برنامه اجرایی (Practical Plan): 24
مرحله ۴: عملیات میدانی و جمعآوری دادهها (Data Collection): 25
مرحله ۵: آمادهسازی دادهها و تجزیه و تحلیل آنها 25
مرحله ۶: آماده کردن و ارائه گزارش تحقیق (Preparation of Research Report): 26
ابعاد مختلف پروژههای فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) : 26
فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) در مقابل فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) . 28
ارزش اطلاعات.. 29
فرایند فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) .. 29
مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر کلاس درس و آموزش محور - مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر مراقبت
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر جهت گیری مدیران
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) مبتنی بر جهت گیری مشتریان
- مطالعه موردی – مدیریت و مهندسی خودطراح
- مطالعه موردی – فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) دانش در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- فازهای کاربردی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- فازهای پیش ترکیب مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- فازهای ترکیب عملیاتی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- مطالعه موردی – مرسدس و کرایسلر
- پاسخ های مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های محیطی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های سازمانی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های رقابتی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- پاسخ های جمعی به مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- توسعه فرامدیریت و مهندسی در مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت )
- برنامه های دستمزد مدیران و مهندسان
- سبک های مدیریت مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک T
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک G
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک H
- مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) به سبک Z
- آزمون های مورد استفاده مدیران و مهندسان فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- سطوح مختلف مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- مطالعه موردی سطح 5 مدیریت و مهندسی
- سوئ استفاده از مدیران و مهندسان
- دیدگاه های شخصی مدیران و مهندسان داخلی و خارجی
- مطالعه موردی – در حاشیه بودن مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و تبلیغات
- چک لیست های عملیاتی مدیریت و مهندسی فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید ( هایپر مارکت ) و بازاریابی
- منابع و پیوست ها