بسمه تعالی
کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی
تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی
مدرسان دوره: علی خویه و همکارن
شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت خدمت رسانی این نمایندگی ها وکانال های فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود، نیاز به یک نگرش سیستمی و آموزش های تخصصی و حرفه ای هستند.
سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش
- روش های ایجاد نمایندگی در سراسر کشور
- تکنیک های اثربخش کنترل وهدایت نمایندگی ها وکانال های فروش سراسر کشور
- روش های کاهش هزینه های نمایندگی های سراسر کشور
- روش های ارزیابی کمی و کیفی نمایندگان
- روش های بهبود فرایند های ارتباطی بین شرکت و نمایندگان
- استانداردسازی نمایندگان وکانال های بازاریابی فروش خدمات پس از فروش در سراسر کشور
- روش های افزایش فروش نمایندگان سراسر کشور
- روش های ارزیابی نمایندگان
- روش های انتخاب و گزینش اثربخش نمایندگان
- مهارت های عقد قرارداد با نمایندگان
- روش های مدیریت اثربخش نمایندگی ها
-
تدوین
اهداف فروش و استراتژی های
هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی
نظارت
بر اجرای برنامهی فروش و بازاریابی نمایندگان سراسر کشور
- تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی برای نمایندگان و کانال های فروش سراسر کشور
- تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،
- اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی برای نمایندگان و کانال های فروش و بازاریابی
- ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،
- استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش نمایندگان و کانال های توزیع فروش وخدمات پس از فروش،
- به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،
-
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان،
بررسی
دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی
عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا،
-
روش های
افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های
محیط های مختلف فروش
تدوین
شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش نمایندگان و کانال های توزیع و فروش
- پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،
- طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،
- تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران،
- تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،
- اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
- ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ،
- طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها،
- طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،
- طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی،
مدرسان دوره: علی خویه و همکاران
سرمایه گذاری برای ثبت نام و شرکت در دوره و کارگاه آموزشی:
مدت زمان |
سرمایه گذاری برای هر نفر |
سرمایه گذاری برای 5 نفر |
سرمایه گذاری برای 10 نفر |
دوره یک روزه 8 ساعت |
4500000 |
21000000 |
41000000 |
دوره دو روزه 16 ساعت |
8000000 |
35000000 |
71000000 |
دوره سه روزه 24 ساعت |
11000000 |
51000000 |
92000000 |
این دوره می تواند به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما برگزار گردد.
جهت شرکت در این دوره مبالغ مذکور را به شماره حساب سیبا بانک ملی 0108554420006 به شماره متصل به کارت 6037991453117081 به نام علی خویه، واریز و فرم ذیل را تکمیل و تماس حاصل فرمایید.
نام و نام خانوادگی: |
نام شرکت: |
زمینه کاری: |
سمت: |
سطح تحصیلات: |
سن: |
تعداد نمایندگی: |
|
شماره ملی:
|
شماره فیش واریزی:
امضا: |
لیست افراد شرکت کننده:
|
مدرسه
بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای،
متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان
های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس
حاصل نمایید....................
شرکت
مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
www.khooyeh.com
مدرس
دانشگاه، سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات
تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب
مرجع کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر
ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و
موسسات ملی و بین المللی، مجری ومشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریتی،
بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و ارتباطات در سراسر کشور، همکاری های مختلف
اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان
مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان
و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و
تماس با ما:
09372991608
09122991608
برگزاری
بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و
موسسات معتبر ملی و بین الملللی
ارایه
بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها
پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM،
مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو
روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش
مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک
بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
.............................................
چرا
کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های
جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت
درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد
های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر
مخاطبان
..............................................
کارگاه
های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با
شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن،
سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند
سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت
و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که
در بازار وجود دارد.....
در
پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا
تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر