خیلی از موسسات آموزش بازاریابی دارند ولی به نظر شما یک آموزش بازاریابی کاربردی باید دارای چه ویژگی ها و خصوصیاتی باشد؟
یک مدرس بازاریابی برای تدریس کاربردی و کارگاهی مسائل فروش و بازاریابی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
آیا باید در آموزش های بازاریابی به دنبال مدرک باشیم یا نتیجه؟
چرا بسیاری از شرکت ها از آموزش فراری هستند و چرا بسیاری از کارکنان از آموزش گریزان می باشند؟ به نظر شما چه متدهای اشتباهی در روش آموزش باعث شده که شرکت ها و افراد از آموزش گریزان باشند؟
برای آموزش بازاریابی و فروش به شکل کاربردی باید چه ابزارها امکانات قابلیت و استعدادهایی داشته باشیم؟