دوره آموزشی
روانشناسی فروش و بازاریابی (24 ساعت)
مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی
09122991608
سرفصل ها و برخی از مطالب
تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و مخاطبان فروش و بازاریابی
نماد ها و نشانه ها ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی
زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی
اصول روانشناسی فروش و بازاریابی
عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی
عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی ی
عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی ی
کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی ی
انتقال پیام ها و انواع پیام ها در فروش و بازاریابی
پارازیت های ارتباطی در فروش و بازاریابی
موانع روانشناسی در فروش و بازاریابی و ارتباطات
مشخصه های ان . ال. پی در بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاریابی
الف)اعصابو شبکه های عصبی
ب)زبان و زبانشناسی
ج)برنامهریزی روانی مخاطبان
نقش اعصاب و روان در فروش و بازاریابی
ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
بازاریابی ، ارتباطات و فروش و بازاریابی با استفاده از ضمیرناخودآگاه
۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود
۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز
۳- اصل استفاده از قدرت سوال
۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
۵ - اصل تصویر سازی ذهنی
بازاریابی هیپنوتیزمی، فروش و بازاریابی هیپنوتیزمی
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
اصل مدلسازی
فرایند مدلسازی
1- اصل باورها و ارزش ها
2- اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
3- اصل پیش فرض ها
4- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
5- اصل خطوط زمانی
6- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
7- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
8- اصل مدل متا در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
9- اصل مدل Score در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
10- اصل زبان بدن در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
11- اصل دی ان ای ان ال پی
الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری
ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی
ج - پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی
د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )
12- اصل مدل میلتون
اصول شش ماده ای فروش و بازاریابی و ارتباطات در ان ال پی
رزومه اساتید:
علی خویه............................................................www.khooyeh.com
oسخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و فروش و بازاریابی
oمولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1] و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی
oمهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، فروش و بازاریابی و بازاریابی
oارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، فروش و بازاریابی و برند
oسخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف
oدارای بیش از چندین سال سابقه اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
o عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی فروش و بازاریابی ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن فروش و بازاریابی و بازاریابی دانشگاه تهران و...
فهیمه احمدی....................................................... www.brandfa.blogfa.com
oکارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس
oدارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، فروش و بازاریابی ، فروش و برند
oمدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وفروش و بازاریابی ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...
oدارای مدارک معتبر TTC, FCE
o تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و فروش و بازاریابی
oدارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف
o مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما
oبرنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)
oویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، فروش و بازاریابی تریزی، مدیریت استراتژیک فروش و بازاریابی
oتهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، فروش و بازاریابی ، برند و خلاقیت
800x600
دوره آموزشی
روانشناسی فروش و بازاریابی (24 ساعت)
مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی
سرفصل ها و برخی از مطالب
تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و مخاطبان فروش و بازاریابی
نماد ها و نشانه ها ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی
زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی
اصول روانشناسی فروش و بازاریابی
عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی
عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی ی
عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی ی
کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی ی
انتقال پیام ها و انواع پیام ها در فروش و بازاریابی
پارازیت های ارتباطی در فروش و بازاریابی
موانع روانشناسی در فروش و بازاریابی و ارتباطات
مشخصه های ان . ال. پی در بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاریابی
الف)اعصابو شبکه های عصبی
ب)زبان و زبانشناسی
ج)برنامهریزی روانی مخاطبان
نقش اعصاب و روان در فروش و بازاریابی
ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
بازاریابی ، ارتباطات و فروش و بازاریابی با استفاده از ضمیرناخودآگاه
۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود
۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز
۳- اصل استفاده از قدرت سوال
۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
۵ - اصل تصویر سازی ذهنی
بازاریابی هیپنوتیزمی، فروش و بازاریابی هیپنوتیزمی
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
اصل مدلسازی
فرایند مدلسازی
1- اصل باورها و ارزش ها
2- اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
3- اصل پیش فرض ها
4- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
5- اصل خطوط زمانی
6- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
7- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
8- اصل مدل متا در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
9- اصل مدل Score در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
10- اصل زبان بدن در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
11- اصل دی ان ای ان ال پی
الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری
ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی
ج - پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی
د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )
12- اصل مدل میلتون
اصول شش ماده ای فروش و بازاریابی و ارتباطات در ان ال پی
رزومه اساتید:
علی خویه............................................................www.khooyeh.com
oسخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و فروش و بازاریابی
oمولف و مترجم بیش از 9 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات[1] و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی
oمهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، فروش و بازاریابی و بازاریابی
oارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، فروش و بازاریابی و برند
oسخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف
oدارای بیش از چندین سال سابقه اجرایی در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
oعضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی فروش و بازاریابی ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن فروش و بازاریابی و بازاریابی دانشگاه تهران و...
فهیمه احمدی.......................................................www.brandfa.blogfa.com
oکارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس
oدارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، فروش و بازاریابی ، فروش و برند
oمدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وفروش و بازاریابی ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ...
oدارای مدارک معتبر TTC, FCE
o تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و فروش و بازاریابی
oدارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف
o مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما
oبرنده جایزه بهترین اثر در زمینه ادبیات و گزارش در جشنواره مطبوعات (82 و 86)
oویراستار کتاب های مهندسی ذهن و ان ال پی، فروش و بازاریابی تریزی، مدیریت استراتژیک فروش و بازاریابی
oتهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، فروش و بازاریابی ، برند و خلاقیت
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}