مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع خودرو سازی   

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع خودرو سازی   

همایش بازاریابی و فروش در صنایع خودرو سازی    و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

بازاریابی صنایع خودرو سازی   

بازاریابی خودرو سازی   

بازاریابی در صنایع خودرو سازی   

مدرس: استاد علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی

-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت بازارگرمی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت بازارسازی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت بازار سنجی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

 

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

ویژه کمیته بازاریابی ، تحقیقات بازار، کمیته فروش، کمیته سی آر ام و کمیته خدمات پس از فروش

 رزومه مدرس:

 

www.khooyeh.com
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت خودرو سازی    و

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت های رفتاری در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    چاشنی های فروش در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    فروش خلاق در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 مخاطبان: کمیته فروش، مدیران فروش، کمیته سی آرام

 

  

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابستهتولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

مدیریت برند در صنعت خودرو سازی   

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

ارتقای بینش و نگرش

-    تفکر برند  در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

-    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

-    مهارتهای برند سازی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت برند داری در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت برند شناسی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-    مهندسی ارزش برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت تحقیقات برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت حفظ برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت کنترل برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت هویت سازی برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-     معاینه فنی برند در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    سبگ های برندسازی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 ویژ مدیران بازاریابی، مدیران فروش، مدیران خدمات پس از فروش

 

 

 

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنعت خودرو سازی   تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته



اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت خودرو سازی    به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت خودرو سازی    بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت خودرو سازی    رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت صنعت خودرو سازی    چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت صنعت خودرو سازی   چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت خودرو سازی   خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح
مدت برگزاری: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت صنعت خودرو سازی    تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار: 20 ساعت

مخاطبان: کمیته فروش، کمیته بازاریابی، کمیته سی آر ام

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • روانشناسی مشتریان در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت خودرو سازی     و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ... در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • فرایند مدلسازی در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران


 

 

خدمات پس از فروش در صنعت صنعت خودرو سازی    تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 رزومه مدرس:

 

www.khooyeh.com
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

  

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

مخاطبان دوره: کمیته خدمات پس از فروش و سی آر ام

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

 و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت 
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

 مخاطبان دوره: مدیران فروش  و مدیران خدمات پس از فروش و مدیران عالی و میانی کل سازمان

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در صنعت صنعت خودرو سازی    و

واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت خودرو سازی    و صنایع وابسته

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم مدیریت

-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش

-    مدیریت تغییر در صنعت صنعت خودرو سازی   

-    مدیریت استرس در صنعت صنعت خودرو سازی   

-    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت خودرو سازی   

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت خودرو سازی   

ارتقای مهارت

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت صنعت خودرو سازی   

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت خودرو سازی   

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 رزومه مدرس:

 

www.khooyeh.com
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت خ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی