فراخوان دوره آموزشی :
(عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی برنامه ریزی فروش، تکنیکها و مهارتهای مهندسی فروش
|
تاریخ برگزاری :
|
هدف دوره آموزشی :
آشنا ساختن مدیران وکارشناسان فروش با تکنیکهای نوین برنامه ریزی فروش، مهارت های برنامه ریزی فروش، فروش واصول مهندسی فروش،
|
مخاطبین دوره آموزشی :
مدیران ارشد ومیانی بازرگانی ، بازاریابی و فروش، کارشناسان فروش و بازاریابی،
|
محتوای دوره آموزشی :
-
· برنامه ریزی فروش به عنوان یک علم یا هنر، برنامه ریزی فروش به معنای جدید وعلمی آن و تفاوت برنامه ریزی بازاریابی و برنامه ریزی فروش
-
· ماهیت کار برنامه ریزی فروش چیست؟
-
· مهارت های لازم برای برنامه ریزی فروش
-
· تکنیک های برنامه ریزی فروش
-
· روش های اجرایی برنامه ریزی فروش
-
· ویژگی های و خصوصیات موفق یک برنامه موفق فروش
-
· برنامه فروش چگونه آماده می گردد؟
-
· چگونه یک برنامه فروش تهیه می گردد؟
-
· مراحل برنامه ریزی فروش
-
· فرایند های مهم برنامه ریزی فروش
-
· مهندسی فروش چیست و مهندس فروش چه کسی است؟
-
· ماهیت کار یک مهندس فروش در برنامه ریزی فروش چیست؟
-
· عواملی که یک واحد برنامه ریزی فروش باید داشته باشد
-
· چه کاری میتوان انجام داد تا بهترین نتایج را از واحد برنامه ریزی فروش بدست آورد ؟
-
· شرایط کار (Working Condition)
-
· استخدام و چشمانداز کاری (Employment and Outlook)
-
· درآمد (Earnings)
-
· مشکلات واحد برنامه ریزی فروش چیست و کجاست؟
-
· انواع مهندسین فروش و دوره عمر تکنولوژی
-
· مدیریت مهندسی فروش
دامنه کاربرد نرم افزارهای مهندسی فروش در سازمان
قابلیت های مهم سیستم مدیریت مهندسی فروش
-
· مهندسین فروش از نگاه سازمان ها و شرکت ها
-
1. شرایط احراز
-
2. شرح وظایف و مسئولیتها
|
نحوه برگزاری پودمان آموزشی :
حضوری q
غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کلاس درس q
کارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی :
کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q
|
مدرس: علی خویه
|
رزومه مدرس:
www.khooyeh.com مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
|
|
|
|
|
|