مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

ویژگی های یک مدرس بازاریابی فروش تبلیغات برند و فروش

یک مدرس بازاریابی باید چه خصوصیاتی داشته باشد

یک مدرس در زمینه مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

تهیه و تالیف: علی خویه وهمکاران 09372991608     www.khooyeh.com     09122991608  

ارسطو می‌گوید: افتخار کسانی که به دیگران تعلیم می‌دهند، بیش از کسانی است که آنها را به وجود می‌آورند.

 عوامل مؤثر در کارآیی مدرس بازاریابی و فروش 

همزبانی: از نوعی عامل فرهنگی حکایت می‌کند، زیرا زبان از ارکان انسجام فرهنگی است.

اشتراک رأی: به هم نظر بودن و مشابهت آرا و عقاید مدرس بازاریابی و فروش   و شاگردان از لحاظ مذهبی، سیاسی، اخلاقی و ... مربوط می‌شود و به طور کلی، یک عامل مثبت در کارآیی تدریس است، هر چند نباید الزاما مدرس بازاریابی و فروش   و شاگردان، هم‌رأی باشند.

نگرش شغلی: طرز تلقی از شغل خود یا خصوصیات دیگری از جمله رضایت یا عدم رضایت و بی‌تفاوتی را شامل می‌شود.

برنامه‌ریزی مدرس بازاریابی و فروش  : طرح تدریس و برنامه‌ریزی مدرس بازاریابی و فروش   از جلسه اول تا آخرین جلسه، امری مهم است و موجب افزایش کارآیی مدرس بازاریابی و فروش   می‌گردد.

 

ویژگی‌های مدرس از نظر جان دیویی و تطبیق آن با مدرسان بازاریابی و فروش

  جان دیویی، از فلاسفه تعلیم و تربیت در قرن اخیر، که معتقد است مدرس بازاریابی و فروش   خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

مدرس خوب در زمینه مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش ، باید به تفاوت‌های فردی شاگردان خود، آگاهی داشته باشد.

مدرس خوب در زمینه مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش ، باید قدرت هدایت کلاس به سوی هدف‌های مشخص شده را داشته باشد.

مدرس خوب در زمینه مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش ، باید احساسات سلطه‌جویانه خود را کنترل کند

 

نقش تربیتی مدرس بازاریابی و فروش 

  به طور کلی، برای مدرس بازاریابی و فروش  ، دو نقش یا دو وظیفه منظور گردیده است. نخستین وظیفه آنان، مسئولیتی است که در برابر فرهنگ جامعه خود بر عهده گرفته‌اند و دیگر، وظیفه‌ای که در قبال شاگردان پذیرفته‌اند. این دو وظیفه اغلب همزمان با یکدیگر انجام می‌گیرد.

 

 

وظایف مدرس در زمینه مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش در قبال موفقیت فراگیر ان

  مدرس خوب در زمینه مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش ، در تضمین موفقیت و پیشرفت شاگردان خود، وظیفه مهمی بر عهده دارند و قبل از هر شرطی لازم است دو پیش‌نیاز زیر را دارا باشند.

 

یک. علاقه به تدریس: پژوهشگران، عشق و علاقه به تدریس را، نخستین پیش‌نیاز هنر مدرس بازاریابی و فروش  دانسته‌اند و این نباید به آن معنا باشد که مدرس بازاریابی و فروش  شغل شریف و مورد احترام مردم است، بلکه بدان سبب که، تا کسی به کار تدریس علاقمند نباشد، نمی‌تواند در موفقیت شاگردان نایل آید.

 

دو. توانایی ایجاد علاقه در شاگردان: تنها علاقه خود مدرس بازاریابی و فروش   به موضوع درسی، کافی نیست، مدرس در زمینه مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش باید بتواند این علاقه را در شاگردان خود نیز ایجاد کند. تدریس خوب و مؤثر نیاز به مهارت دارد و این هنگامی حاصل می‌شود که مدرس بازاریابی و فروش   نشان دهد، هم به شغل خود و هم به کار تدریس علاقمند است. مدرس بازاریابی و فروش  انی که به درس علاقه دارند، اما نسبت به شاگردان خود، بی‌تفاوت هستند، کلاسشان اغلب سرد و کسل‌کننده جلوه می‌کند

 

 

ویژگی‌های مدرس بازاریابی و فروش   خوب

  هرچند یک مدرس بازاریابی و فروش   خوب و موفق در موقعیت‌ها و محیط‌های مختلف، متفاوت است، با این حال، مدرس بازاریابی و فروش  ان خوب به طور کلی، خصوصیات مشترکی دارند از قبیل:

علاقه به تدریس: به این معنی که مدرس در زمینه مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش باید به خود تدریس و موضوع مورد تدریس، علاقه داشته باشد.

ثبات عاطفی و روانی: مدرس بازاریابی و فروش   به عنوان یک رهبر و الگوی رفتاری باید در افکار و اعمالش ثبات داشته باشد و تحت تأثیر عواطف و هیجاناتش تصمیم‌گیری نکند، به‌طوری که فراگیر ان بتوانند به او اعتقاد و اطمینان داشته باشند.

حس مهربانی و همدردی با فراگیر ان: مدرس بازاریابی و فروش   باید رفتارش به گونه‌ای باشد که فراگیر ان بتوانند، آزادانه ناراحتی‌ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارند و مطمئن باشند به خاطر اشتباهات مرتکب‌شده، مورد انتقاد او واقع نخواهند شد.

روحیه همکاری: یک مدرس بازاریابی و فروش   خوب همیشه آماده همکاری با دیگر مدرس بازاریابی و فروش  ان است، خصوصا اگر احساس کند که وجودش در این همکاری مؤثر و لازم است.

صبر و بردباری: یکی از خصوصیاتی که واقعا یک مدرس بازاریابی و فروش   خوب باید از آن برخوردار باشد، بردباری است. زیرا اصولا مدرس بازاریابی و فروش   با کودکان و نوجوانان سروکار دارد و این افراد به خاطر کمی سن و تجربه، گاهی رفتارهایی از خود بروز می‌دهند که اگر مدرس بازاریابی و فروش   بردباری کافی نداشته باشد، موجب ناراحتی خواهد شد.

رعایت انصاف در ارزشیابی‌ها: فراگیر ان به اظهار نظر مدرس بازاریابی و فروش   در مورد خود، خیلی اهمیت می‌دهند و چنانچه ارزشیابی مدرس بازاریابی و فروش   منصفانه نباشد، موجب کینه و دشمنی و در نتیجه دوری گزیدن برخی از فراگیر ان از مدرس بازاریابی و فروش   می‌گردد، که این حالات عاطفی، ثمرات بدی در پی خواهد داشت.

آشنایی با اصول روان‌شناسی: مدرس بازاریابی و فروش   باید علاوه بر داشتن تخصص در زمینه‌ای خاص که تدریس می‌نماید، با اصول کلی روان‌شناسی نیز باید آشنایی داشته باشد. چنانچه مدرس بازاریابی و فروش   با قوانین رشد، یادگیری، خصوصیات سنی گروه‌های مختلف و ... آشنا باشد، خیلی از مسائل و مشکلات را می‌تواند به آسانی توجیه کرده و راه حل آنها را بیابد.

قدرت بیان: خوش‌صحبتی و قدرت بیان، یکی از عواملی است که در ایجاد رابطه با افراد، فوق‌العاده مؤثر است و مدرس بازاریابی و فروش   باید حتما از این نیرو برخوردار باشد. بسیاری از افراد، باسواد و مطلع هستند ولی در اظهار مطالب و تفهیم آن به دیگران، ناتوانند.

 : یک مدرس مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش   خوب کسی است که مرتب از فعالیت‌های آموزشی که انجام می‌دهد، ارزشیابی به عمل آورد. یعنی با توجه به هدف‌های آموزشی و رفتاری که در آغاز شروع هر کلاس در نظر دارد، باید ببیند تا چه حد به این هدف‌ها دست یافته‌ و تا چه حد توانسته در دل فراگیر ان نفوذ کند و مورد تأیید آنها واقع شود.

آراستگی ظاهر: مدرس مدرس مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش   که در روز، چندین ساعت در برابر فراگیر ان کلاس ظاهر می‌شود، باید از نظر ظاهر کاملا آراسته، پاکیزه و منظم باشد.

ویژگی‌های مدرس بازاریابی و فروش   در مورد پیشرفت تحصیلی فراگیر ان

  در زمینه اثربخشی فعالیت مدرس بازاریابی و فروش  ، پژوهش‌هایی صورت گرفته است که براساس این پژوهش‌ها، ویژگی‌های زیر را فهرست کرده‌اند:

·                استفاده متنوع از مطالب و روش‌های تدریس

·                آموزش همراه با شور و شوق

·                رفتار آموزشی مطابق با وظیفه و کار آموزشی

·                پرهیز از عیب‌جویی و انتقادات تند و خشن

·                استفاده بیشتر از سبک تدریس غیرمستقیم

·                تأکید بیشتر بر محتوای آموزشی.

 

بنابر آنچه گفته شد، می‌توان نتیجه گرفت یک مدرس مدیریت،بازاریابی، تبلیغات، برند و فروش :

·                رابطه‌اش با فراگیر ان مثبت است.

·                به احساسات فراگیر ان توجه می‌کند.

·                نظم و کنترل کلاس را در اختیار دارد.

·                محیط مطلوبی برای یادگیری پدید می‌آورد.

·                از کار با فراگیر ان لذت می‌برد.

·                فراگیر ان را به فعالیت‌های یادگیری می‌کشاند.

·                خلاق و نوآور است.

·                به آموزش مهارت خواندن تأکید دارد.

·                فراگیر ان را به داشتن تصویر خوبی از خود هدایت می‌کند.

·                به‌طور جدی در فعالیت‌های رشد حرفه‌ای خود شرکت می‌کند.

·                انعطاف‌پذیر است و به موضوع درسی تسلط کافی دارد.

·                ثابت‌قدم است و عادلانه رفتار می‌کند.

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

بازاریابی

برند و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد

تبلیغات

یک مدرس در زمینه مدیریت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی