مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها


سرفصل دوره های آموزشی کاربردی
 مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه

 university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
مدرس: استاد علی خویه
هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنی
محتوا (سرفصل) دوره:
-    اصول و مفهوم بازاریابی
-    اصول و مفهوم فروش
-    انواع روشهای بازاریابی
-    انواع روشهای فروش
-    ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی و فروش
-    ماهیت، کارکرد و مزیتهای تلفن
-    نقش تلفن در بازاریابی و فروش
-    مفهوم بازاریابی تلفنی
-    مفهوم فروش تلفنی
-    مراحل بازاریابی تلفنی
-    مراحل فروش تلفنی
-    آمادگی قبل از تماس در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش شروع مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش ادامه مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش دسترسی به شخص مورد نظر در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش اتمام موفق مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش تعامل با افراد سطوح مختلف در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش تعامل با مسئولان دفتر مدیران در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش دسترسی به مدیران جهت مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش ایجاد زمینه دیدار و مذاکره حضوری در بازاریابی و فروش تلفنی
-    مدیریت زمان در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش استفاده مناسب از تلفن در طول زمان کاری بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش مدیریت موثر ارتباط در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
-    ادبیات مورد استفاده در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
-    روحیات و حالات روانی در بازاریابی و فروش تلفنی
-    استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی و فروش تلفنی
-    روش انتقال سریع و موثر مطالب در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)
مخاطبان دوره:
سرفصل دوره های آموزشی کاربردی
 
عنوان دوره: مهارتهای ارتباط با مشتری
مدرس: استاد علی خویه
هدف دوره: آشنایی کاربردی با روشها و مهارتهای ارتباط با مشتری
محتوا (سرفصل) دوره:
-    اصول و مفهوم بازاریابی
-    اصول و مفهوم فروش
-    اصول و مفهوم ارتباطات
-    مفهوم و انواع مشتری
-    اصول و مفهوم ارتباط با مشتری
-    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان
-    شناخت مشتریان هدف
-    شناسایی روابط مناسب با مشتریان هدف
-    روشهای جذب مشتریان جدید
-    روشهای برگرداندن مشتریان از دست رفته
-    روشهای حفظ و نگهداری مشتریان موجود
-    روشهای جلب رضایت و وفاداری مشتریان
-    روانشناسی ارتباط با مشتریان
-    باشگاه مشتریان
-    روشهای موثر اطلاع رسانی به مشتریان
-    روشهای موثر متقاعدسازی مشتریان
-    هدف گذاری ارتباط با مشتریان
-    برنامه ریزی ارتباط با مشتریان
-    ارزیابی ارتباط با مشتریان
-    بهینه سازی ارتباط با مشتریان
-    روشهای جلب مشتریان ناراضی
-    روشهای تحریک مشتریان به اظهار نظر
-    روشهای موثر دریافت بازخور از مشتریان
-    رسیدگی موثر به اعتراضات مشتریان
-    ابزارهای ارتباط با مشتریان
-    بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با مشتری
-    مهارتهای ارتباط با مشتری الکترونیکی
مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)
برچسب‌ها: آموزش بازاریابی و فروش تلفنی, آموزش تکنیک های ارتباط با مشتری, آموزش دوره های بازاریابی فروش تبلیغات و خلاقیت --  consulting, education, research, execution & implementationmarketing-communication-brand-advertising-selling-creativity Ali Khooyehwww.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com 0912299160809372991608khooyeh@gmail.comkhooyehali@yahoo.comhttp://www.marketingconsulting.blogfa.com/ بسمه تعالی
                دوره کاربردی مهار تهای  اصول و فنون کار با تلفن مهارتهای مذاکره و بازاریابی و فروش با تلفن
 
آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت
ü         مذاکره تلفنی و بازاریابی و فروش تلفنی چه هستند؟
ü         جایگاه مذاکره تلفنی و  بازاریابی  تلفنی در نظام بازاریابی شرکت
ü         طبقه‌بندی بازاریابی تلفنی
ü         چه کسانی از مذاکره و بازاریابی و فروش تلفنی استفاده می‌کنند؟
ü         هدف اساسی بازاریابی تلفنی چیست؟
ü         نقش تحقیقات بازاریابی در بازاریابی و فروش تلفنی
ü         منابع لیست مشتریان برای بازاریابان تلفنی
ü         مزیت‌های مهم استفاده از تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
ü         معایب مهم استفاده از استفاده تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
ü         عناصر مهم فروش تلفنی موفق
ü         ایجاد مرکز فروش تلفنی مؤثر و کارآمد
ü         طرح یک برنامه کارامد برای فروش تلفنی
ü         تماس‌های اولیه- دست نوشته‌های اولیه
ü         تکنیک‌های عبور از منشی
ü         نحوه پیگیری
ü         فرمول 1               3                  10
ü         تکنیک‌های خاتمه فروش در فروش تلفنی
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
اصول و فنون مذاکره تلفنی
پاسخگویی به تلفن
مهارت های مذاکره بازاریابی و فروش تلفنی(تخصصی)
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم مذاکره و بازاریابی تلفنی
-    اصول استفاده از تلفن در فروش
-    اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی
ارتقای بینش و نگرش
-    مدیریت تلفن
-    نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
-    تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
-    بینش و نگرش فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
-    مهارت گرفتن اطلاعات
-    مهارت پاسخگویی به تلفن
-    مهارت کار با تلفن
-    مهارت سفارش گیری تلفنی
-    مهارت مذاکره تلفنی
-    مهارت درخواست تلفنی
-    مهارت مدیریت زمان در  بازاریابی تلفنی
-    مهارت ارائه مؤثر تلفنی
-    مهارت های رفتاری در بازاریابی تلفنی
-    مهارت کار با تلفن همراه در فروش و بازاریابی
-    مهارت کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
-    مهارت تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
-    چک لیست معاینه فنی بازاریابی تلفنی
-    زبان بدن در بازاریابی تلفنی
-    مهارت تعامل با مشتریان در  فروش وبازاریابی تلفنی (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات ،گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
 
 
 
 
 
 
کل ساعت همراه با کارگاه در 8 ساعت و 16 ساعت قابل اجرا می باشد
چنانچه توافقی باشد می توان با حذف بخشی از سرفصل ها در 4 ساعت نیز ارایه نمود
قیمت توافق همراه با مذاکره با شما






800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در موسسات پزشکی و درمانی
دوره های آموزشی ویژه شرکت های موسسات پزشکی و درمانی
همایش بازاریابی و فروش در موسسات پزشکی و درمانی  و صنایع وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
بازاریابی موسسات پزشکی و درمانی
بازاریابی پزشکی و درمانی
بازاریابی در موسسات پزشکی و درمانی  بهداشتی بازاریابی سلامت
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی
-    اصول مدیریت بازاریابی
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش
-    مدیریت آمیخته بازاریابی
-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار
-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی
-    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک
-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت مشتریان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های ارایه پروموشن در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت بازارگرمی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت بازارسازی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت بازار سنجی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت بازاریابی مویرگی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری
-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های تحقیقات بازاریابی
-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده
-    ·        شناخت تقسیمات بازار در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان
-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
 
کارگاه
-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر
 www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 مدرسان دوره: علی خویه و همکاران
 
سرمایه گذاری برای ثبت نام و شرکت در دوره و کارگاه آموزشی:
مدت زمان
سرمایه گذاری  برای هر نفر
سرمایه گذاری  برای 5 نفر
سرمایه گذاری  برای 10 نفر
دوره یک روزه 8 ساعت
4500000
21000000
41000000
دوره دو روزه 16 ساعت
8000000
35000000
71000000
دوره سه روزه 24 ساعت
11000000
51000000
92000000
این دوره می تواند به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما برگزار گردد.
جهت شرکت در این دوره مبالغ مذکور را به شماره حساب سیبا بانک ملی 0108554420006 به شماره متصل به کارت 6037991453117081 به نام علی خویه، واریز و فرم ذیل را تکمیل و تماس حاصل فرمایید.
 
نام و نام خانوادگی:
نام شرکت:
زمینه کاری:
سمت:
سطح تحصیلات:
سن:
تعداد نمایندگی:
 
شماره ملی:
 
شماره فیش واریزی:
 
امضا:
لیست افراد شرکت کننده:
 
 
 
مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید.................... شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. www.khooyeh.com مدرس دانشگاه، سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری ومشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریتی، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و ارتباطات در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و
تماس با ما:
khooyeh@gmail.com
khooyeh.ir@gmail.com
 
 09372991608 09122991608 برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... ............................................. چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:...... 1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی 2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت 3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی 4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان .............................................. کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........ با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+ + بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............ +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن......... + چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد..... در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
 
 
 
 
 
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در خدمات پزشکی  و درمانی  و
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش
-    مدیریت در فروش خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    تفکر خلاق و سیستمی
-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت
-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
-    مهارتهای مدیریت انگیزه در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    زبان بدن
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی
-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری -        مدیریت اعتراضات مشتریان خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته -        نکات مهم برای جذب مشتری خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
-    10 نقطه کور فروش و ویزیت خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    10 اشتباه فروش  و ویزیت خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
-    تکنیک های فروش تلفنی در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    پیگیری و ارزیابی فروش در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    چاشنی های فروش در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
-    فروش خلاق در خدمات پزشکی  و درمانی  و صنایع وابسته
کارگاه
-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
 
 
  

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی