سرفصل دوره های آموزشی کاربردی
مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه
university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
مدرس: استاد علی خویه
هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنی
محتوا (سرفصل) دوره:
- اصول و مفهوم بازاریابی
- اصول و مفهوم فروش
- انواع روشهای بازاریابی
- انواع روشهای فروش
- ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی و فروش
- ماهیت، کارکرد و مزیتهای تلفن
- نقش تلفن در بازاریابی و فروش
- مفهوم بازاریابی تلفنی
- مفهوم فروش تلفنی
- مراحل بازاریابی تلفنی
- مراحل فروش تلفنی
- آمادگی قبل از تماس در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش شروع مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش ادامه مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش دسترسی به شخص مورد نظر در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش اتمام موفق مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش تعامل با افراد سطوح مختلف در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش تعامل با مسئولان دفتر مدیران در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش دسترسی به مدیران جهت مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش ایجاد زمینه دیدار و مذاکره حضوری در بازاریابی و فروش تلفنی
- مدیریت زمان در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش استفاده مناسب از تلفن در طول زمان کاری بازاریابی و فروش تلفنی
- روش مدیریت موثر ارتباط در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
- ادبیات مورد استفاده در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
- روحیات و حالات روانی در بازاریابی و فروش تلفنی
- استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی و فروش تلفنی
- روش انتقال سریع و موثر مطالب در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی
مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)
مخاطبان دوره:
سرفصل دوره های آموزشی کاربردی
عنوان دوره: مهارتهای ارتباط با مشتری
مدرس: استاد علی خویه
هدف دوره: آشنایی کاربردی با روشها و مهارتهای ارتباط با مشتری
محتوا (سرفصل) دوره:
- اصول و مفهوم بازاریابی
- اصول و مفهوم فروش
- اصول و مفهوم ارتباطات
- مفهوم و انواع مشتری
- اصول و مفهوم ارتباط با مشتری
- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان
- شناخت مشتریان هدف
- شناسایی روابط مناسب با مشتریان هدف
- روشهای جذب مشتریان جدید
- روشهای برگرداندن مشتریان از دست رفته
- روشهای حفظ و نگهداری مشتریان موجود
- روشهای جلب رضایت و وفاداری مشتریان
- روانشناسی ارتباط با مشتریان
- باشگاه مشتریان
- روشهای موثر اطلاع رسانی به مشتریان
- روشهای موثر متقاعدسازی مشتریان
- هدف گذاری ارتباط با مشتریان
- برنامه ریزی ارتباط با مشتریان
- ارزیابی ارتباط با مشتریان
- بهینه سازی ارتباط با مشتریان
- روشهای جلب مشتریان ناراضی
- روشهای تحریک مشتریان به اظهار نظر
- روشهای موثر دریافت بازخور از مشتریان
- رسیدگی موثر به اعتراضات مشتریان
- ابزارهای ارتباط با مشتریان
- بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با مشتری
- مهارتهای ارتباط با مشتری الکترونیکی
مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)
برچسبها: آموزش بازاریابی و فروش تلفنی, آموزش تکنیک های ارتباط با مشتری, آموزش دوره های بازاریابی فروش تبلیغات و خلاقیت -- consulting, education, research, execution & implementationmarketing-communication-brand-advertising-selling-creativity Ali Khooyehwww.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com 0912299160809372991608khooyeh@gmail.comkhooyehali@yahoo.comhttp://www.marketingconsulting.blogfa.com/ بسمه تعالی
دوره کاربردی مهار تهای اصول و فنون کار با تلفن مهارتهای مذاکره و بازاریابی و فروش با تلفن
آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت
ü مذاکره تلفنی و بازاریابی و فروش تلفنی چه هستند؟
ü جایگاه مذاکره تلفنی و بازاریابی تلفنی در نظام بازاریابی شرکت
ü طبقهبندی بازاریابی تلفنی
ü چه کسانی از مذاکره و بازاریابی و فروش تلفنی استفاده میکنند؟
ü هدف اساسی بازاریابی تلفنی چیست؟
ü نقش تحقیقات بازاریابی در بازاریابی و فروش تلفنی
ü منابع لیست مشتریان برای بازاریابان تلفنی
ü مزیتهای مهم استفاده از تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
ü معایب مهم استفاده از استفاده تلفن به عنوان یک وسیله بازاریابی و فروش
ü عناصر مهم فروش تلفنی موفق
ü ایجاد مرکز فروش تلفنی مؤثر و کارآمد
ü طرح یک برنامه کارامد برای فروش تلفنی
ü تماسهای اولیه- دست نوشتههای اولیه
ü تکنیکهای عبور از منشی
ü نحوه پیگیری
ü فرمول 1 3 10
ü تکنیکهای خاتمه فروش در فروش تلفنی
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
اصول و فنون مذاکره تلفنی
پاسخگویی به تلفن
مهارت های مذاکره بازاریابی و فروش تلفنی(تخصصی)
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
- مفهوم مذاکره و بازاریابی تلفنی
- اصول استفاده از تلفن در فروش
- اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی
ارتقای بینش و نگرش
- مدیریت تلفن
- نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
- تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
- بینش و نگرش فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
- مهارت گرفتن اطلاعات
- مهارت پاسخگویی به تلفن
- مهارت کار با تلفن
- مهارت سفارش گیری تلفنی
- مهارت مذاکره تلفنی
- مهارت درخواست تلفنی
- مهارت مدیریت زمان در بازاریابی تلفنی
- مهارت ارائه مؤثر تلفنی
- مهارت های رفتاری در بازاریابی تلفنی
- مهارت کار با تلفن همراه در فروش و بازاریابی
- مهارت کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
- مهارت تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
- چک لیست معاینه فنی بازاریابی تلفنی
- زبان بدن در بازاریابی تلفنی
- مهارت تعامل با مشتریان در فروش وبازاریابی تلفنی (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات ،گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
کل ساعت همراه با کارگاه در 8 ساعت و 16 ساعت قابل اجرا می باشد
چنانچه توافقی باشد می توان با حذف بخشی از سرفصل ها در 4 ساعت نیز ارایه نمود
قیمت توافق همراه با مذاکره با شما
800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در موسسات پزشکی و درمانی
دوره های آموزشی ویژه شرکت های موسسات پزشکی و درمانی
همایش بازاریابی و فروش در موسسات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
بازاریابی موسسات پزشکی و درمانی
بازاریابی پزشکی و درمانی
بازاریابی در موسسات پزشکی و درمانی بهداشتی بازاریابی سلامت
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی
- اصول مدیریت بازاریابی
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
- اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
- مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش
- مدیریت آمیخته بازاریابی
- بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار
- اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی
- اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای سرپرستی کارکنان در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت مدیریت مشتریان در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت های ارتباطی با مشتریان در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت تبلیغات و روابط عمومی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
- مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
- مهارت های ارایه پروموشن در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت های جذب و حفظ مشتری در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت بازارگرمی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت بازارسازی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت بازار سنجی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت بازاریابی مویرگی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت مدیریت زمان در بازاریابی خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت ارائه مؤثر مطالب در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت های رفتاری
- مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
- مهارت های تحقیقات بازاریابی
- شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده
- · شناخت تقسیمات بازار در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- · شناخت جایگاه یابی بازار در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان
- · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
کارگاه
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
مدرسان دوره: علی خویه و همکاران
سرمایه گذاری برای ثبت نام و شرکت در دوره و کارگاه آموزشی:
مدت زمان
سرمایه گذاری برای هر نفر
سرمایه گذاری برای 5 نفر
سرمایه گذاری برای 10 نفر
دوره یک روزه 8 ساعت
4500000
21000000
41000000
دوره دو روزه 16 ساعت
8000000
35000000
71000000
دوره سه روزه 24 ساعت
11000000
51000000
92000000
این دوره می تواند به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در شرکت و سازمان شما برگزار گردد.
جهت شرکت در این دوره مبالغ مذکور را به شماره حساب سیبا بانک ملی 0108554420006 به شماره متصل به کارت 6037991453117081 به نام علی خویه، واریز و فرم ذیل را تکمیل و تماس حاصل فرمایید.
نام و نام خانوادگی:
نام شرکت:
زمینه کاری:
سمت:
سطح تحصیلات:
سن:
تعداد نمایندگی:
شماره ملی:
شماره فیش واریزی:
امضا:
لیست افراد شرکت کننده:
مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید.................... شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. www.khooyeh.com مدرس دانشگاه، سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری ومشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریتی، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و ارتباطات در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و
تماس با ما:
khooyeh@gmail.com
khooyeh.ir@gmail.com
09372991608 09122991608 برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... ............................................. چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:...... 1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی 2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت 3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی 4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان .............................................. کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........ با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+ + بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............ +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن......... + چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد..... در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در خدمات پزشکی و درمانی و
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
- مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی
- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
- اصول فروشندگی
ارتقای بینش
- مدیریت در فروش خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- تفکر خلاق و سیستمی
- مهندسی فکر
ارتقای مهارت
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت مدیریت کارکنان فروش در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
- مهارتهای مدیریت انگیزه در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت مدیریت زمان در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت ارائه مؤثر مطالب در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مهارت های رفتاری در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- زبان بدن
- مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - فرآیند خاتمه فروش و ویزیت خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته - انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری - مدیریت اعتراضات مشتریان خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته - نکات مهم برای جذب مشتری خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
- 10 نقطه کور فروش و ویزیت خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- 10 اشتباه فروش و ویزیت خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
- تکنیک های فروش تلفنی در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- پیگیری و ارزیابی فروش در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- چاشنی های فروش در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
- فروش خلاق در خدمات پزشکی و درمانی و صنایع وابسته
کارگاه
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
- ۱۴۰۵ نمایش