مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

یک ویترین با طراحی مناسب و تزئینات زیبا می تواند نگاه هر مشتری را به سمت خود جلب کند. ویترین فروشگاه شما در واقع تابلویی از خلاقیت ها، نظم، تفکر و سطح کسب و کارتان است و از این بابت اولین پل ارتباطی با ذهن مشتری محسوب می شود. حتی اگر جزء مخالفان تجملات هم باشید، گریزی از یک اصل مهم در کسب و کار وجود ندارد و آن هم بکارگیری طراحی و تزئینات برای شکار نگاه مشتریان است. پس در ادامه جدیدترین روشهای طراحی ویترین موجود در دنیا، که در حال حاضر توسط تمامی برندهای مطرح به کار گرفته شده است، معرفی می شود.

در این نوع طراحی که از روشهای نوین طراحی ویترین مغازه می باشد ، می توان با استفاده از شیشه های هوشمند و ویدئو پروژکتور ، شیشه ویترین را تبدیل به یک صفحه نمایشی بزرگ با کیفیت تصویر بالا نمود. شیشه های هوشمند یکی از جدیدترین تکنولوژی ها در طراحی ویترین مغازه به شمار می آیند که از داخل بر روی شیشه ویترین نصب می شوند و به عنوان یک پرده می توانند تصاویر ویدئو پروژکتور را بر روی شیشه نمایش دهند. توجه داشته باشید که شیشه های هوشمند می توانند بین دو حالت شفاف و مات تغییر وضعیت دهند، بنابراین در حالت شفاف، ویترین شما به طور کامل قابل رویت است و زمانیکه به کمک ریموت یا یک کلید، و یا حتی با نزدیک شدن یک کاربر به ویترین، شیشه مات شد مانند یک پرده عمل می کند و تصویر ویدئو پرژکتور داخل مغازه را برای رهگذران به نمایش می گذارد. در تمام طول روز و به خصوص شبها فروشگاه شما به یک نمایشگر عظیم بدل می شود که چشم تمامی رهگذران را خیره خواهد کرد.

ویترین لمسی
Touch Screen Vitrine

در این نوع طراحی، با استفاده از فویل های لمسی می توان شیشه ویترین مغازه را در ابعاد مختلف به صفحه لمسی تبدیل نمود. این بدین معناست که افراد می توانند بیرون از فروشگاه شما و فقط با لمس شیشه بیرونی نیازهای اطلاعاتی اولیه خود را مرتفع سازند. برای این کار لازم است نرم افزار مناسب، حاوی محتواهای تصویری مورد نیازتان را نیز داشته باشید. مشتریان زیادی مایلند با ویترین زیبای شما مانند گوشی لمسی خود کار کنند و اطلاعات بیشتری از محصولات شما بگیرند و سایر رهگذران نیز برای دیدن این صحنه بسیار کنجکاوی خواهند کرد.

ویترین هوشمند
Smart Vitrine

در این نوع طراحی، علاوه بر شیشه های هوشمند با قابلیت Back Projection و ویدئو در این نوع طراحی، علاوه بر شیشه های هوشمند با قابلیت Back Projection و ویدئو پرژکتور، از Kinect برای ردگیری حرکت مخاطبین ویترین استفاده می شود. بدین معنا که افرادی که از بیرون، بیننده ویترین شما و صفحه نمایشگر آن هستند می توانند با انجام حرکاتی مانند: حرکت دست به سمت راست، حرکت دست به سمت چپ، پریدن، حرکت از یک سمت ویترین به سمت دیگر و یا هر نوع حرکت دیگری تصویر موجود در نمایشگر ویترین را تغییر دهند. در ویترین های هوشمند این امکان وجود دارد که تغییر وضعیت شیشه هوشمند ویترین از در ویترین های هوشمند این امکان وجود دارد که تغییر وضعیت شیشه هوشمند ویترین از حالت شفاف به حالت مات و سپس شروع به کار پرژکتور نیز به صورت خودکار و به محض اینکه شخصی در موقعیت مناسب ویترین شما قرار گرفت انجام شود و یا در صورتیکه حرکت خاصی مثل پریدن را جلوی ویترین انجام داد.
افراد را وادار کنید برای دیدن ویدیوهای جذاب شما جلوی ویترین بالا و پایین بپرند و دیگران را نیز بخندانند. به شما قول می دهیم ویتریتهای هوشمند ما جلوی فروشگاه شما را به شلوغ ترین قسمت این محدوده تبدیل خواهد کرد و حتماً فروش شما را هم بسیار بالا خواهد برد. شرکت خانه هوشمند افرا آمادگی خود را برای طراحی و اجرای ویترینهای تصویری، لمسی و هوشمند اعلام می کند. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.
Image
Image
منبع:http://enuma.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی