یک ویترین با طراحی مناسب و تزئینات زیبا می تواند نگاه هر مشتری را به سمت خود جلب کند. ویترین فروشگاه شما در واقع تابلویی از خلاقیت ها، نظم، تفکر و سطح کسب و کارتان است و از این بابت اولین پل ارتباطی با ذهن مشتری محسوب می شود. حتی اگر جزء مخالفان تجملات هم باشید، گریزی از یک اصل مهم در کسب و کار وجود ندارد و آن هم بکارگیری طراحی و تزئینات برای شکار نگاه مشتریان است. پس در ادامه جدیدترین روشهای طراحی ویترین موجود در دنیا، که در حال حاضر توسط تمامی برندهای مطرح به کار گرفته شده است، معرفی می شود.
ویترین لمسی
Touch Screen Vitrine
در این نوع طراحی، با استفاده از فویل های لمسی می توان شیشه ویترین مغازه را در ابعاد مختلف به صفحه لمسی تبدیل نمود. این بدین معناست که افراد می توانند بیرون از فروشگاه شما و فقط با لمس شیشه بیرونی نیازهای اطلاعاتی اولیه خود را مرتفع سازند. برای این کار لازم است نرم افزار مناسب، حاوی محتواهای تصویری مورد نیازتان را نیز داشته باشید. مشتریان زیادی مایلند با ویترین زیبای شما مانند گوشی لمسی خود کار کنند و اطلاعات بیشتری از محصولات شما بگیرند و سایر رهگذران نیز برای دیدن این صحنه بسیار کنجکاوی خواهند کرد.