800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات
وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های
بازاریابی دفاتر ی موسسات مراکز پزشکی و درمانی به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند
که جذب مشتریان جدید در بازار مراکز پزشکی و درمانی بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود
است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش
سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده
سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند
که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با
مشتری" می¬توانند
شرکت¬ها
و دفاتر ی مراکز پزشکی و درمانی رادر
جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار
گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های مراکز پزشکی و درمانی
و خدمات
وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با
مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.
سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت
ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا
باید از سیستم¬های
CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات
مراکز
پزشکی و درمانی چه
نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای
ارتباط با مشتری در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی و
خدمات مراکز پزشکی و درمانی موسسات مراکز
پزشکی و درمانی چیست؟
۳-۲- مشتری
چه انتظاراتی از ارائه دهنده مراکز پزشکی و درمانی و
خدمات مراکز پزشکی و درمانی موسسات مراکز
پزشکی و درمانی خود
دارد؟
۳-۳- چگونه
می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه
می توان مراکز پزشکی و درمانی و خدمات مراکز پزشکی و درمانی بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه
می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی
یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات مراکز
پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
۵/ پرسش
و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این دوره در 24 ساعت و به شکل
خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در موسسات مراکز پزشکی و درمانی
و خدمات وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید مراکز پزشکی و درمانی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- روانشناسی مشتریان در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات مراکز پزشکی و درمانی و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ....
- ....
- ... در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- ان ال پی در ارتباطات خلاق در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- مشتری مداری تلفنی در موسسات مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- روابط عمومی خلاق و موثر در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسی
- ج)برنامهریزی
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- فرایند مدلسازی در مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
خدمات پس از فروش در موسسات مراکز پزشکی و درمانی و خدمات وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش در موسسات مراکز پزشکی و درمانی
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 13 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )