مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

800x600

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}

سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی   کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی   

محتوای مراکز پزشکی و درمانی 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی مراکز پزشکی و درمانی   و خدمات مراکز پزشکی و درمانی    

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-
        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-
        مدیریت اعتراضات مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته
-
        نکات مهم برای جذب مشتری مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی

 

 

  

 

سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی   

مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته 

مدیریت برند در مراکز پزشکی و درمانی    

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی   

محتوای مراکز پزشکی و درمانی 

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    اصول برند سازی حرفه ای در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

ارتقای بینش و نگرش

-    تفکر برند  در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

-    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

-    مهارتهای برند سازی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت برند داری در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت برند شناسی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-    مهندسی ارزش برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت تحقیقات برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت حفظ برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت کنترل برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت هویت سازی برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    مهارت شخصیت سازی برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-     معاینه فنی برند در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    سبگ های برندسازی در مراکز پزشکی و درمانی     و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

- بیش از 13سال تجربه اجرایی،

 مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های مراکز پزشکی و درمانی   و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

 همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

 ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

 مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

 مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های مراکز پزشکی و درمانی   www.alikhooyeh.blogfa.com

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

سرفصل دوره مراکز پزشکی و درمانی مدیریت برند در

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی