مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فروشگاه‌های زنجیره‌ای تنها 7 درصد سهم خرده فروشی را در اختیار دارند

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت گفت که فروشگاه‌های زنجیره‌ای تنها 6 یا 7 درصد سهم بازار خرده فروشی را در اختیار دارند در حالی که در کشورهای پیشرفته بیش از 50 درصد خرده فروشی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ انجام می‌شود.
به گزارش ایسنا، نعمت‌زاده که به منظور پاسخگویی به سه سوال نماینده ارومیه در جلسه علنی امروز مجلس سخن می‌گفت
نعمت‌زاده در خصوص اینکه نماینده ارومیه در سوال خود اعلام کرد که 40 پروانه کسب بقالی در ارومیه توسط اتحادیه‌ها لغو شده، گفت: طی بررسی‌های میدانی هیچ موردی گزارش نشده و تنها واحدهایی که مجوزهای مدت‌دار داشته‌اند برای تمدید مجوز خود باید اقدام کنند و زمان آنها منقضی شده و 12 واحد نیز به دلیل مشکلاتی همچون وراثت و یا شکایت تعطیل شده‌اند.
وی ادامه داد: در دنیا بحث فروشگاه‌های زنجیره‌ای یک موضوع مرسوم است و بیش از 85 درصد خرده فروشی در کشورهای صنعتی از این طریق انجام می‌شود و ما نمی‌توانیم کشور را از نظام پیشرفته صنفی محروم کنیم. البته عجله‌ای نیز برای این موضوع نداریم و با در نظر گرفتن مصالح مختلف و مصالح مختلف بحث توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای را پیش رو داریم و از آن حمایت می‌کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به وضع فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان آذربایجان غربی گفت: در این استان 39 فروشگاه زنجیره‌ای در مقابل بیش از 10 هزار فروشگاه غیر زنجیره‌ای و سنتی فعالیت می‌کنند و در شهر ارومیه نیز 19 فروشگاه زنجیره‌ای در مقابل هزاران فروشگاه غیر زنجیره‌ای فعال هستند.
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

خرده فروشی

فروشگاه زنجیره ای

وزیر صنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی