سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در موسسات آموزشی و
خدمات وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های
بازاریابی دفاتر ی موسسات موسسات آموزشی
به خود اختصاص داده
است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار موسسات آموزشی
بسیار دشوار است،
بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و
ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب
سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده
سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند
که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با
مشتری" می¬توانند
شرکت¬ها
و دفاتر ی موسسات آموزشی رادر
جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار
گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های موسسات آموزشی و خدمات وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و
نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.
سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت
ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا
باید از سیستم¬های
CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات
موسسات
آموزشی
چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای
ارتباط با مشتری در بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی موسسات موسسات
آموزشی
چیست؟
۳-۲- مشتری
چه انتظاراتی از ارائه دهنده آموزشی و خدمات آموزشی موسسات موسسات
آموزشی
خود دارد؟
۳-۳- چگونه
می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه
می توان آموزشی و خدمات آموزشی بیشتری به
یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه
می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی
یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات موسسات
آموزشی
و
خدمات وابسته
۵/ پرسش
و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این دوره در 24 ساعت و به شکل
خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی
بیش از 13 سال تجربه اجرایی
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}