800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته
مدیریت برند در موسسات آموزشی
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم برند و نام و نشان تجاری در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - اصول برند سازی حرفه ای در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در موسسات آموزشی و خدمات وابسته |
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای برند سازی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت برند داری در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت برند شناسی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت پیشبرد و ترفیع برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت تحقیقات برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت حفظ برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت کنترل برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت هویت سازی برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - مهارت شخصیت سازی برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - معاینه فنی برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - سبگ های برندسازی در موسسات آموزشی و خدمات وابسته - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش
- بیش از 13سال تجربه اجرایی،
مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،
عضو انجمن های ملی و بین المللی،
ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،
همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،
سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،
سخنران برتر ده ها سمینار،
مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
...........................................................................................