مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
احساس مثبت و احساس منفی
احساس یک متایر بسیار مهم است که بر تعدادی از کنش های شناخته شده فردی و خرید آنی او تاثیرگذار است. واستون و همکاران در سال 1985نشان دادند که احساس مثبت و منفی دو امر جدا از هم هستند. احساس مثبت یک شخص تحت تاثیر آنچه قبل از احساس مثبت فعلی وجود داشته، می باشد. همچنین به آمادگی عاطفی و نحوه واکنش فرد با عوامل محیطی نیز بستگی دارد. این متایر، ارتباط پیچیده ای با اشخاص و موقعیت ها دارد. این آگاهی که احساس می تواند تحت تاثیر احساس های قبل از ورود به محیط نیز بوده باشد. بسیار مهم است اگر بتوان احساس های قبل از خرید را احساس های ایجاد شده در محیط خرید جدا کرد، در این صورت می توان گفت که این معیارها تاثیری بر خرید داشته است
یا خیر.
علم روان شناسی بیان می کند که وقتی فردی دارای احساس یا روحیه ی مثبت است، این فرد تمایل بیشتری به کنش رفتاری دارد، تا اینکه از آن دوری کند. یافته ها نیز نشان می دهند که احساس مثبت در فرد سبب می شود که افراد سعی نمایند به نوعی به خود پاداش بدهند. این موضوع به دلیل آن است که در افراد احساس آزادی و رهایی را ایجاد کرده و این خود منجر به رفتارهای هدف دار می شود.
احساس یا روحیه منفی ناگهانی نیز ممکن است تاثیر منفی بر خرید داشته باشد و یا کنش های رفتاری فرد را کاهش دهد. تاثیر احساس منفی بر رفتار کاملا روشن نیست. با این حال می تواند تاثیراتی شبیه احساس مثبت داشته باشد. در حالی که در زمانی دیگر ممکن است تاثیرات متضاد ایجاد کند
سطوح بالای احساس منفی از لحاظ روان شناسی نشانگر عدم سلامت هستند اما سطوح پایین احساسات مثبت لزوما به عدم سلامت تفسیر نمی شود: یکی از فرضیات محوری مورد حمایت ورپلانکن و همکارانش آن است که خرید آنی بعنوان ابزاری برای کاهش عواطف منفی عمل می کند. این فرضیه در واقع شامل دو مسئله می گردد: یکی اینکه این مسئله فاقد حمایت تجربی می باشد. این دیدگاه خرید آنی شادی آور است و حالات روانی مثبت را تقویت می کند نشان از آن دارد که خرید آنی ابتدا با عواطف مثبت در ارتباط است. در مقابل ورپلانکن و همکارانش اعلام می دارند که عواطف منفی عامل اصلی انگیزه بخش در پس خرید آنی شدید می باشد، تا جایی که عملکرد اصلی خرید آنی را بعنوان مکانیزمی برای فرار از حالات روانشناسی منفی بدانیم؛ وجود احساس منفی باید با تمایلات شدید خرید آنی در ارتباط باشد
روک و گاردنر بیان کردند که 35درصد پاسخ دهندگان به سوال های آن ها اظهار داشته اند که احساس مثبت، نوعی احساس پاداش دهی به خود داشته و سطوح بالاتری از انرژی را در خود احساس می کردند. در یک مطالعه مشاهده ای کرواینبرگ و گوتوالد انجام دادند به این نتیجه رسیدند که خریداران آنی میزان بیشتری از احساس تفریح، شادی و اشتیاق را از خود نشان می دادند
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی