طراحی و چیدمان فروشگاه
محیط و فضاسازی در افزایش بهره وری کسب و کار
با متدهای جدید آموزشی
مخاطبان دوره:، مدیران فروشگاه ها، هایپرمارکت ها و مال ها، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....
هدف از دوره:آشنایی و افزایش مهارت مخاطبان با روشها و تکنیک های چیدمان و بهبود چیدمان فروشگاه به منظور افزایش بهره وری فروش و اثربخشی، اثرات روانی طراحی و چیدمان فروشگاه، معماری داخلی، اصول چیدمان، ویترین گردانی، دسته بندی، ترکیب، ایمنی و بهداشت، مرتب سازی،کنترل و نظارت فروشگاه
اساتید دوره: علی خویه(مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب طراحی و چیدمان فروشگاه)
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
10 تکنیک آسیب شناسی چیدمان فروشگاه
10 تکنیک مهم در طراحی و چیدمان زندگی
سیستم های طراحی و چیدمان فروشگاه
تکنیکهای ویترین گردانی و مدیریت ویترین
تکنیک های چیدمان فضای کار برای مشاغل مختلف
نقش و اهمیت چیدمان در بهبود زندگی و کسب و کار
10 تکنیک چیدمان خلاق
روانشناسی چیدمان فروشگاه
مهندسی طراحی و چیدمان در زندگی و تجارت
تکنیک های خلاقانه طراحی و چیدمان فروشگاه
اصول و سیستم های طراحی و چیدمان
۱- اصل و سیستم 5s
۲- پوکا یوکه
۳- شش سیگما
۴- JIT
۵ - اصل تصویر سازی ذهنی
6- اصل مدلسازی
7- فرایند مدلسازی
8- فنگ شویی
9- کایزن
آشنایی با تغیرهای ذهنی رنگ آشنایی با مکان و رنگ
آشنایی با مصالح عایق صوت، نور، حرارت و رطوبت
طراحی پلکان
طراحی انواع درب و پنجره
شناسایی اصول طراحی معماری داخلی ساختمان
توانایی ترسیم نقشه های مربوط به فضاهای داخلی ساختمان اعم از پلان ها، نماها و برش ها
آشنایی به نقشه های مبلمان
شناسایی مصالح و کاربرد آنها
تعریف رنگ
محیط و فضاسازی در افزایش بهره وری کسب و کار
با متدهای جدید آموزشی
مخاطبان دوره:، مدیران فروشگاه ها، هایپرمارکت ها و مال ها، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....
هدف از دوره:آشنایی و افزایش مهارت مخاطبان با روشها و تکنیک های چیدمان و بهبود چیدمان فروشگاه به منظور افزایش بهره وری فروش و اثربخشی، اثرات روانی طراحی و چیدمان فروشگاه، معماری داخلی، اصول چیدمان، ویترین گردانی، دسته بندی، ترکیب، ایمنی و بهداشت، مرتب سازی،کنترل و نظارت فروشگاه
اساتید دوره: علی خویه(مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب طراحی و چیدمان فروشگاه)
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
10 تکنیک آسیب شناسی چیدمان فروشگاه
10 تکنیک مهم در طراحی و چیدمان زندگی
سیستم های طراحی و چیدمان فروشگاه
تکنیکهای ویترین گردانی و مدیریت ویترین
تکنیک های چیدمان فضای کار برای مشاغل مختلف
نقش و اهمیت چیدمان در بهبود زندگی و کسب و کار
10 تکنیک چیدمان خلاق
روانشناسی چیدمان فروشگاه
مهندسی طراحی و چیدمان در زندگی و تجارت
تکنیک های خلاقانه طراحی و چیدمان فروشگاه
اصول و سیستم های طراحی و چیدمان
۱- اصل و سیستم 5s
۲- پوکا یوکه
۳- شش سیگما
۴- JIT
۵ - اصل تصویر سازی ذهنی
6- اصل مدلسازی
7- فرایند مدلسازی
8- فنگ شویی
9- کایزن
آشنایی با تغیرهای ذهنی رنگ آشنایی با مکان و رنگ
آشنایی با مصالح عایق صوت، نور، حرارت و رطوبت
طراحی پلکان
طراحی انواع درب و پنجره
شناسایی اصول طراحی معماری داخلی ساختمان
توانایی ترسیم نقشه های مربوط به فضاهای داخلی ساختمان اعم از پلان ها، نماها و برش ها
آشنایی به نقشه های مبلمان
شناسایی مصالح و کاربرد آنها
تعریف رنگ
- کیفیت رنگها
- درخشندگی
- تفاوت رنگ
- رنگهای سرد و رنگهای گرم
- سیاه و سفید
- تک رنگ و چند رنگ
- هماهنگی رنگها
- تفاوت ته رنگ