مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
خرده‌ فروش خوب یعنی این!
بیش از ۵ دهه از تأسیس یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های جهان، یعنی وال‌مارت، توسط سام والتون آمریکایی می‌گذرد؛ این شرکت که در سال ۱۹۶۲ به‌عنوان یک فروشگاه تخفیف‌دار تأسیس شده بود، هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده‌فروشی جهان به‌شمار می‌رود و دارای بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها در سراسر جهان است.
به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، بیش از ۵ دهه از تأسیس یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های جهان، یعنی وال‌مارت، توسط سام والتون آمریکایی می‌گذرد؛ این شرکت که در سال ۱۹۶۲ به‌عنوان یک فروشگاه تخفیف‌دار تأسیس شده بود، هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده‌فروشی جهان به‌شمار می‌رود و دارای بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها در سراسر جهان است.
 
این شرکت که در حال حاضر چندین فروشگاه داخلی و بین المللی را در سطح جهان پوشش می‌دهد، طیف متنوعی از مواد غذایی تا پوشاک را ارائه می‌کند. یافتن جایگاهی جهانی برای یک شرکت خرده‌فروشی، نشان‌دهنده روش‌های درست بازاریابی و نحوه فروش صحیح محصولات در طی سال‌ها است و بر همین اساس نیز در این گزارش به روند بازاریابی این شرکت و استراتژی‌های کاربردی آن برای نفوذ بر مشتریان و فروش بیشتر محصولات می‌پردازیم.
 

تربیت کارکنان مشتری‌مدار
شرکت خرده‌فروشی وال‌مارت به‌خوبی آگاه است که جذب مشتریان، مهم‌ترین عامل فروش بیشتر و در نتیجه سوددهی بیشتر خواهد بود، بنابراین اقداماتی را برای خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان خود پی‌ریزی کرده است که در رأس آن‌ها، تربیت درست کارمندان قرار دارد.
 
از آنجایی که برخورد مناسب کارکنان می‌تواند تأثیر مثبتی روی مشتریان گذاشته و خاطره خوبی از وال‌مارت را در ذهن آن‌ها باقی بگذارد، این شرکت در سال گذشته میزان حقوق کارکنان خود را به‌ازای هر ساعت، ۹ دلار افزایش داده و با برنامه‌ریزی برای یک دوره آموزشی ۶ ماهه، سعی در آشنا کردن کارکنان خود با نحوه رفتار درست با مشتریان و جذب مشتری داشته است. دست‌اندرکاران این شرکت معتقدند که هر چقدر کارکنان آموزش‌دیده، در سمت‌های فروش قرار بگیرند، امکان تکریم مشتری و خدمت‌رسانی به وی بالاتر رفته و پروسه جذب مشتری، به‌صورت بهتری پیگیری می شود.
قیمت پایین و جذب مشتری وفادار
عموما همه مردم در هنگام خرید به‌دنبال قیمت‌های پایین هستند و این ویژگی مشتریان زیادی را جذب خواهد کرد، بر همین اساس نیز یکی از ویژگی‌های بارز فروشگاه‌های وال‌مارت و قیمت‌های پایین محصولات آن است، به‌طوری که هر فردی با دیدن آگهی‌های این شرکت در رابطه با قیمت‌های پایین محصولات آن و رفتن به فروشگاه‌ها و یا وب‌سایت‌های فروش آن، تبدیل به یک مصرف‌کننده وفادار خواهد شد و وال‌مارت را به‌عنوان یکی از مراکز محبوب خود برای خرید انتخاب خواهد کرد؛ شایان ذکر است که قیمت پایین محصولات وقتی در حجم بالایی فروش برود، نه‌تنها زیان‌آور نخواهد بود، بلکه سود قابل توجهی را نیز به‌دنبال خواهد داشت و خصوصا با جذب مشتریان وفاداری که به‌طور ثابت خرید خود را از این فروشگاه انجام خواهند داد، یکی از اهداف مهم این شرکت، یعنی جذب طیف بیشتری از مشتریان، تحقق خواهد یافت.
هر کجا و هر لحظه می‌توانید از وال‌مارت خرید کنید
روش‌های بازاریابی تنها به تهیه پیام‌های تبلیغاتی، ساختن کلیپ‌ها و عکس‌های تأثیرگذار، طراحی پلتفرم‌های تبلیغاتی و... محدود نمی‌شود، بلکه روش‌های غیرمستقیمی نیز وجود دارد که با در نظر گرفتن رفاه مشتریان، به‌طور غیرمستقیم، آن‌ها را به شرکت مذکور متمایل می‌کنند؛ در همین راستا، خدمات آنلاین و در دسترس بودن همیشگی وب‌سایت‌های وال‌مارت، یکی از راهکارهای بازاریابی موفق این شرکت به‌شمار می‌رود.
 
دنیای الکترونیک، خدمات زیادی را برای فعالیت‌های بازاریابی در اختیار شرکت‌ها و برندهای مختلف قرار داده است که یکی از ساده‌ترین  و در عین حال مهم‌ترین آن‌ها، در دسترس بودن برای مشتریان است؛ به این معنا که یک مشتری وال‌مارت، حتما نباید در یکی از فروشگاه‌های آن حضور فیزیکی داشته باشد، بلکه وب‌سایت‌های فروش این کمپانی، به‌صورت آنلاین و ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان بوده و آن‌ها می‌توانند یک خرید آسان را بدون زحمت رفتن به فروشگاه، انجام دهند.
کمپین‌های متعدد در رسانه‌های اجتماعی
خرده‌فروشی بزرگ وال‌مارت، به‌درستی اهمیت رسانه‌های اجتماعی را در برنامه‌های بازاریابی خود دریافته است و استفاده قابل توجهی از فضاهای مذکور برای فعالیت‌های تبلیغاتی خود دارد؛ همچنین با توجه به اهمیتی که روند اشتراک‌گذاری در صفحات اجتماعی دارد، کمپانی وال‌مارت با یافتن کاربران فعال و برنامه‌ریزی دقیق، بسیاری از آگهی‌ها، عکس‌ها، پیام‌ها و ویدئوهای خود را در این فضاها به اشتراک گذاشته و از این منظر نیز با طیف گسترده‌ای از مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کند، ضمن اینکه امکان خرید آنلاین در وب‌سایت‌های فروش این کمپانی نیز باعث می‌شود کاربران رسانه‌های اجتماعی، به‌آسانی در فروشگاه‌های مجازی این شرکت حضور پیدا کنند و با توجه به تخفیف‌های ارائه‌شده و محصولات متنوعی که این فروشگاه عرضه می‌کند، جزو گروه خریداران این کمپانی قرار بگیرند.
 

بازاریابی آمیخته در وال‌مارت
این کمپانی بزرگ خرده‌فروشی، سعی در استفاده از همه روش‌های تبلیغاتی مناسب را داشته و می‌توان گفت در این زمینه موفق نیز بوده است؛ در فروشگاه‌های وال‌مارت، فروشندگانی را می‌بینیم که برای امر فروش، آموزش دیده و با صبر و حوصله با مشتریان در حال گفت‌وگو هستند و به‌دنبال متقاعد کردن آن‌ها برای خرید هستند؛ از طرفی تبلیغات این فروشگاه در بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات به‌چشم می‌خورد و در عین حال بسیاری از کاربران صفحات مجازی نیز به‌صورت روزانه، با محصولات جدید و تخفیف‌های ویژه فروش این کمپانی آشنا می‌شوند؛ همچنین ممکن است نام وال‌مارت در مراکز خیریه نیز به‌عنوان یک حامی مالی به‌چشم بخورد؛ بنابراین می‌توان گفت این غول خرده‌فروشی، برای انجام فعالیت‌های بازاریابی خود، طیف گسترده‌ای از روش‌های تبلیغاتی را به صورتی آمیخته مورد استفاده قرار می‌دهد و از شگردهای بازاریابی سنتی و مدرن، نهایت استفاده را می‌برد.
بازاریابی ویروسی وال‌مارت
روش تبلیغات دهان‌به‌دهان که یکی از راهکارهای بازاریابی قدیمی و موثر به‌شمار می‌رود، در دنیای امروز نیز کماکان ارزش خود را حفظ کرده است اما این استراتژی بیشتر در فضای مجازی و با نام بازاریابی ویروسی شناخته می‌شود؛ به این معنا که برندهای مختلف می‌توانند آگهی‌های تبلیغاتی خود را مانند ویروسی در بین کاربران مجازی خود منتشر کنند
 
در همین راستا نیز شرکت وال‌مارت، با ارائه یک آگهی جالب در بین مخاطبان خود در صفحات مجازی، سعی در شکل دادن به یک بازاریابی ویروسی داشته است؛ به این صورت که آهنگ کریسمس توسط یک هنرپیشه محبوب خوانده می‌شود و در پایان شرکت وال‌مارت از مخاطبان خود می‌خواهد که آهنگ مذکور را با صدای خود خوانده و ویدئوی آن را برای این کمپانی بفرستند که در صورت انجام این کار، پاداش مالی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. با توجه به راهکار بازاریابی ویروسی، اقدام فوق باعث به‌اشتراک‌گذاری این آگهی در بین مخاطبان زیادی شد و در نتیجه یک تبلیغ دهان‌به‌دهان در فضای مجازی برای این شرکت اتفاق افتاد.
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

walmart

وال مارت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی