بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی
فروشندگی لوازم خانگی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی
مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش
بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
صنعت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری
مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی،
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری- مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …- اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده– اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته- تفکر خلاق و سیستمی- مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)- مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته- مهارت مدیریت کارکنان فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته– مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
– مهارتهای مدیریت انگیزه در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – مهارت مدیریت زمان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط با مشتری (crm– ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته- ۱۰ اشتباه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته- ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته– دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته – فروش خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش