مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بر اساس تحقیقات، در ۸۵ درصد مواقع مشتریان به دلیل جذابیتی که رنگ بسته بندیِ محصولات دارند آنها را خریداری میکنند.

البته این تأثیر رنگ تنها به کالاها و بسته بندی های آنها محدود نمی شود و رنگ های محیط اطراف کالاها و فضای فروشگاه ها را نیز در بر میگیرد. بطوری که رفتار مشتریان هنگام خرید بستگی به این تأثیرپذیری از فضای اطراف دارد. در اینجا به پنج روش برای افزایش این تأثیرگذاری اشاره میکنیم:

۱٫ با رنگهای فروشگاه تان، ماجرایی را برای مشتری تداعی کنید.

بجای اینکه صرفاً از رنگ هایی که خودتان دوستشان دارید برای رنگ پردازیِ فروشگاه تان استفاده کنید، بهتر است تِم یا منظرهء خاصی را انتخاب کنید و رنگ هایی را برگزینید که تداعی کنندهء آن مناظر یا تصاویر برای مشتری باشند. برای مثال، میتوانید تِم ساحل دریا را در نظر داشته باشید و از رنگهایی استفاده کنید که مشتری با دیدنِ آنها به یاد شن و ماسه و آب و درخشش خورشید بی افتد. چنین تصویری مشتری را به یاد فضایی آرامش بخش و لذت بخش می اندازد و در نتیجه با ایجاد حس خوشایند، ماندگاری و تداومِ مراجعهء مشتری به فروشگاه شما را در پی خواهد داشت.

جیل مورتون، روانشناس، میگوید، «همهء ما به لحاظ نوستالژیک و ژنتیک با رنگهای خاصی پیوند حسی داریم. آبی ما را به یاد آب و دریا می اندازد، سبز به یاد چمن و سبزه زار، و قرمز به یاد آتش.

۲٫ با رنگ ها به مشتری احساس آرامش و راحتی را القاء کنید.

رنگ های گرم مثل نارنجی و قهوه ای میتوانند حس استقبال از مشتری و اطمینان در او را القاء کنند در حالی که رنگ های سرد مانند سبز و آبی میتوانند حس آرامش را به مشتری منتقل کنند. رنگ نارنجی حس خوشحالی و نشاط را القاء میکند و باعث می شود که مشتریِ خوشحالئ و باروحیه، مدت زمان بیشتری را در فروشگاه بگردد. با تاریک شدنِ هوا، رنگ نارنجیِ سوخته زیر نور چراغ های فروشگاه میتواند درخششِ گرم و آرامش بخشی را به اطراف ساطع کند.

۳٫ توجه مشتریان را به سمت کالاهای خاص جلب کنید.

رنگ های براق و «جیغ» مانند زرد و قرمز میتوانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و باعث شوند که مشتریان در مسیر حرکت خود در میان قفسه ها یا ردیف محصولات، درنگ کنند، بایستند و توجه بیشتری به این کالاها داشته باشند. رنگ زرد نخستین رنگی است که توسط شبکیهء چشم دریافت و درک می شود. رنگ قرمز نیز مدت هاست که رنگ و نشانه ای برای توقف است، چه هنگام رانندگی و چه هنگام سفر در میان راهروها و قفسه های فروشگاهی. به عقیدهء یکی از مشاوران برجستهء طراحی فروشگاهی: «هر جا رنگ قرمز بیشتر باشد، مردم بیشتر خرید میکنند!»

اما در استفاده از رنگ های قرمز و زرد با احتیاط عمل کنید. استفاده بیش از اندازه از رنگ قرمز ممکن است مشتریان را عصبی کند و حس هشدار و خطر را در آنها القاء کند. به عقیده کارشناسان، این رنگ های براق باید حداکثر ۲۰ درصد از تنوع رنگهای فروشگاه شما را در بر بگیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی