| فراخوان دوره آموزشی : (عنوان دوره ( ـ مشتری مداری – مفاهیم ، ابزارها و تکنیکها | تاریخ برگزاری : 
 کد دوره: | ||||||||||
| هدف دوره آموزشی : آشنایی با اصول و مفاهیم مشتری مداری و ابزارها و تکنیکهای کاربردی ساده برای ارتقا مشتری مداری 
 | |||||||||||
| مدرس دوره: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، مشاوره و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه تخصصی در حوزه ( مدیریت، بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، ارتباطات و خلاقیت) در سراسر کشور، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی جهان، مشاور مدیران عامل شرکت های معتبر کشور و ... - www.khooyeh.ir- 09122991608 
 | |||||||||||
| مخاطبین دوره آموزشی : مدیران ارشد سازمانها و کارشناسان بخش بازاریابی و فروش | |||||||||||
| 
 
 
 
 
 | |||||||||||
| 
 
 حضوری q غیرحضوری q 
 | روش ارائه محتوی : 
 
 
 کارگاه آموزشی q 
 | روش ارزشیابی : کتبی q عملی q 
 مشارکت فعال در کلاس q | |||||||||
| مدت زمان برگزاری : 12 ساعت (دو روز) 
 | |||||||||||
 
