فــراخـوان کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :( عنوان دوره ) : سنجش رضایت مشتریان (CSM) مدرس: استاد علی خویه www.khooyeh.com مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی ....... www.khooyeh.ir 2- |
|||
هـدف کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :- آشنایی با شیوه های سنجش و ارتقاء رضایت مشتریان |
|||
محـتـوای کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـیبخش اول: مروری بر مفاهیم سنجش رضایت مشتریان(Customer Satisfaction Measurement):- مروری بر ادبیات و تاریخچه بازاریابی - مشتری و اهمیت آن برای سازمانها - مفهوم رضایت مشتریان - عوامل موثربر ادراک مشتریان - الگوی تامین رضایت مشتریان - مدیریت ارتباط بامشتریان(Customer Relationship Management) - راهبردهای مدیریت ارتباط بامشتریان بخش دوم: مدلهای ارزیابی و سنجش رضایت مشتریان از کیفیت کالاها و خدمات:- مدل گسترش عملکرد کیفیت(QFD ) - مدل کیفیت فنی/عملیاتی (T/F Quality) - مدل ایزو 9000(ISO 9000) - مدل سروکووال (SERVQUAL) - مدل سروپرف (SERVERF) - مدل سروپروال (SERVPERVAL) - مدل کانو(KANO) بخش سوم: بازاریابی داخلی(Internal Marketing)- تعریف بازاریابی داخلی - اهمیت بازاریابی داخلی در تامین رضایت مشتریان - اهداف بازاریابی داخلی - مدل بازاریابی داخلی - اصول بازاریابی داخلی - فرایند بازاریابی داخلی - گامهای بازاریابی داخلی |
|||
نــحـوه بـرگـزاری پــودمــان آمــوزشـی :حضوری R غیرحضوری £ |
روش ارائــه مــحتــوی : کلاس درسR کارگاه آموزشیR
|
روش ارزشــیابــی : کتبیR عملی R مشارکت فعال در کلاس R |
|
مــدت زمــان بـرگــزاری : - 8 ساعت و یا سمینار یک روزه
|
|||
- ۱۳۱۹ نمایش