مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع فراورده های نوشیدنی  
دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع فراورده های نوشیدنی  
همایش بازاریابی و فروش در صنایع فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
بازاریابی صنایع فراورده های نوشیدنی  
بازاریابی فراورده های نوشیدنی  
بازاریابی در صنایع فراورده های نوشیدنی   بهداشتی بازاریابی سلامت
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی
-    اصول مدیریت بازاریابی
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی
ارتقای بینش و نگرش
-    مدیریت آمیخته بازاریابی
-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار
-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی
-    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک
-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت بازارگرمی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت بازارسازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت بازار سنجی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری
-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
-    مهارت های تحقیقات بازاریابی
-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده
-    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان
-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
 
کارگاه
-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر
 www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 
 
 
 
 
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی
-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش
-    مدیریت در فروش صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    تفکر خلاق و سیستمی
-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت
-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)
-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای
-    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت مدیریت زمان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت های رفتاری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    زبان بدن
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی
-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن -        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته -        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری -        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته -        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
-    10 نقطه کور فروش و ویزیت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
-    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    چاشنی های فروش در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    فروش خلاق در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
کارگاه
-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
 
 
  
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته تولید کننده گان و وارد کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
مدیریت برند در صنعت فراورده های نوشیدنی  
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
ارتقای بینش و نگرش
-    تفکر برند  در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    تعریف جدید اصول مدیریت برند
-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند
-    تفکر خلاق در برند سازی
ارتقای مهارت
-    مهارتهای برند سازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت برند داری در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت برند شناسی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند
-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند
-    مهندسی ارزش برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت تحقیقات برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت حفظ برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت کنترل برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت هویت سازی برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-     معاینه فنی برند در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    سبگ های برندسازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری
کارگاه
-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی
 
 
 
 
 
 
 
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com 
    www.alikhooyeh.blogfa.com
  www.gmas.ir
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و  . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
 
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته اهداف سمینار: بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت فراورده های نوشیدنی   بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد. بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت فراورده های نوشیدنی   رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند. در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود. سرفصل های سمینار: ۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف) ۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟ ۳/ صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟ ۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  چیست؟ ۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  خود دارد؟ ۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟ ۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟ ۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟ ۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته ۵/ پرسش و پاسخ گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح مدت برگزاری: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
 
 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
  تیپ شناسی مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهروانشناسی مشتریان در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهشیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهروش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی    و انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها .... .... ... در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهتکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهمشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهروابط عمومی خلاق و موثر در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهتکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهدام های روابط عمومی موثر و اثربخش 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهزبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang) مهندسی ذهن در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهالف)اعصاب‌و شبکه های عصبی ب)زبان و زبانشناسی ج)برنامه‌ریزی نقش اعصاب در تبلیغات ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهاصل استفاده از قدرت سوال اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهبازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهفرایند مدلسازی در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهاصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها اصل خطوط زمانی اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
 
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
 www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
  
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
 
روز اول
روز دوم
9-11
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی خدمات
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
11-13
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش
ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش
خدمات تعمیرات نگهداری آموزش
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
14-16
تکنیک های خدمات پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش
16-18
کارگاه کارگروهی
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
 
روز اول
روز دوم
روز سوم
9-11
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف
بازاریابی خدمات
فروشنده و نمایندگی حرفه ای
ویژگیها، شرایط، وظایف
 و خدمات پس از فروش
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
11-13
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
تکنیک های خدمات پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
خدمات تعمیران نگهداری آموزش
14-16
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
کنترل هزینه های خدمات
16-18
کارگاه کارگروهی
چک لیست بازاریابی خدمات
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
کارگاه کارگروهی
خدمات تعمیران نگهداری آموزش
 
 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها: مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات در صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهچک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهتکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف مدیریت  و خدمات پس از فروش سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهنرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهتکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت  تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهنگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهکنترل هزینه های خدمات کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابستهانواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
 
مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
 
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 
 
 
 
 
 
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
www.khooyeh.com      www.gmas.ir
 
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی   و
واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت فراورده های نوشیدنی   و صنایع وابسته
 
حوزه آموزشی
محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
-    مفهوم مدیریت
-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت
-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش
-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن
-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش
-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار
-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش
-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
ارتقای بینش
-    مدیریت تغییر در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    مدیریت استرس در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    تفکر خلاق و سیستمی در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
ارتقای مهارت
-    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن
-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن
-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان
-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر
-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش
-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی
-    مهارت ارائه مؤثر مطالب
-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت صنعت فراورده های نوشیدنی  
-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.saleschool.blogfa.com
khoooyehali@yahoo.com
khooyehali@yahoo.com
 چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی 2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان ..............................................کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود++ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............ +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر
  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی