مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}

سمینار یک روزه بازاریابی چریکی - بازاریابی پارتیزانی

http://alikhooyeh.blogfa.com

۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸

( لطفاً از فرم ارسال پیغام استفاده نمائید )

تهران » سمینارهای تخصصی

کارگاه آموزشی و اجرایی بازاریابی پارتیزانی ( چریکی)
سمینار یک روزه بازاریابی چریکی - بازاریابی پارتیزانی
کلید موفقیت بنگاه ها و کسب و کارهای امروزی در دوران بحران و رقابت شدید
کلید موفقیت از کانال بازاریابی چریکی و پارتیزانی
بازاریابی پست مدرن در سایه بازاریابی پارتیزانی
تکنیک های اجرایی و کاربردی بازاریابی پارتیزانی
کارگاه آموزشی و کاربردی بازاریابی چریکی
تاریخ: 16/5/89 از ساعت 8 صبح تا 18 عصر
محل ثبت نام و تشکیل کارگاه: گیشا خیابان 5 - - تلفن 09372991608-
مدرس : علی خویه
www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
سخنران و مدرس دانشگاه
مولف و مترجم
11 اثر تخصصی
مولف و مترجم کتاب راهکارهای حل خلاقانه مسائل بازاریابی و تکنیک های تاکتیک های تبلیغات بازاریابی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی( چاپ دوم)
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما و ارایه بیش از 90000 نفر ساعت آموزشی کاربردی و تخصصی در سازمانها وموسسات بزرگ و معتبر
با ده سال تجربه اجرایی و تخصصی و عضو انجمن های ملی و بین المللی
متفخر به همکاری با برندهای ملی و بین المللی

سرفصل های سمینار:
اصول بازاریابی پارتیزانی
تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی
تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی
مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی
بیست راز بزرگ بازاریابی چریکی
اشتباهات بزرگ بازاریابی چریکی
آمیخته بازاریابی پارتیزانی
تکنیک های روابط عمومی چریکی روابط عمومی پارتیزانی
تبلیغات چریکی و تبلیغات پارتیزانی در کسب و کارها
مراحل کاربردی اجرایی بازاریابی چریکی در صنایع مختلف
بازارسازی چریکی بازارگرمی پارتیزانی بازارداری چریکی
قیمت گذاری چریکی
ترفیع و سیستم های پروموشن چریکی
روش های اجرای عملیات چریکی در بازاریابی
فروش پارتیزانی و فروش چریکی در کسب و کارهای کوچک
تکنیک های خلاقیت در بازاریابی پارتیزانی و خلاقیت در بازاریابی چریکی
تاکتیک های و تکنیک های بازاریابی پارتیزانی
دام های بازاریابی چریکی و شیوه مقابله با آنها
پخش فیلم و اجرای کارگاه کاربردی

 

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

سمینار یک روزه مدیریت پارتیزانی مدیریت چریکی و پار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی