مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

قائم‌مقام یک شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای کره جنوبی بعد از امضای تفاهم نامه با یک فروشگاه زنجیره ای ایرانی از توسعه کسب و کار خرده فروشی در ایران خبرداد و گفت: تلاش خود را برای انتقال دانش و تجربه خرده فروشی مدرن به ایران به کار می‌بندیم.

کیم با اشاره به برنامه‌های خود برای سرمایه‌گذاری و حضور در عرصه خرده‌فروشی ایران با همکاری فروشگاه زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: پتانسیل بزرگی در ایران در رابطه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد و بر این اساس فرصت همکاری با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه می‌تواند برای ما موقعیتی مناسب باشد؛ چراکه این دو، شرکت‌هایی پیشرو در عرصه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با اشاره به توسعه کسب و کار خرده‌فروشی از سوی کره‌جنوبی در ایران افزود: این شرکت کره جنوبی، ایده‌ها و مدل‌های جدیدی برای بازار ایران در نظر گرفته است که معرفی خواهد کرد، ضمن اینکه موقعیت ما در کره جنوبی به نحوی است که تمام تلاش خود را برای انتقال دانش و تجربه به ایران به کار خواهیم بست. قائم‌مقام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایمارت کره جنوبی در خصوص سرمایه‌گذاری در ایران افزود: شباهت‌های بسیاری میان ایران و کره جنوبی وجود دارد اما هنوز فاصله‌های زیادی هم هست که باید برای همکاری مشترک با ایران در نظر گرفته شود. در این میان تمرکز ما بیشتر بر روی همکاری با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه متمرکز است تا بتوانیم به عنوان یک همکار و شریک انحصاری و استراتژیک در بازار ایران با این شرکت کار کنیم. بنابر این گزارش، فرشید گل زاده کرمانی، مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه نیز گفت: شرکت ایمارت کره جنوبی یکی از شرکتهای اصلی و بزرگ خرده‌فروشی در کره جنوبی است که در حوزه تجارت الکترونیکی و توسعه فروشگاههای هایپر، از تجربیات خوبی برخوردار است. وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای که امروز شرکت رفاه با شرکت کره‌ای به امضا رساند، در زمینه توسعه تجارت الکترونیک در منطقه خاورمیانه، توسعه فروشگاه‌های کوچک محلی و سرمایه گذاری مشترک در توسعه هایپرمارکت ها است که در آن، انتقال دانش و تجربه را نیز دنبال می‌کنیم. گل زاده کرمانی گفت: همچنین به دنبال توسعه تولید محصولات کره‌ای در ایران با محوریت ارتقای تولید داخلی هستیم تا بتوان بخشی از زنجیره ارزش خارجی را به ایران منتقل کرد و بر پایه تولید ملی، همکاری مشترک را شکل داد. وی اظهار داشت: تیم‌های کاری در دو طرف مشخص‌شده تا زمینه‌های مختلف همکاری را بررسی کنند؛ به خصوص اینکه شرکت ایمارت، تجربه خوبی در کره جنوبی داشته و به عنوان یک شرکت کره‌ای می‌تواند با بسیاری از شرکت‌های خارجی رقابت کند. به هر حال تمرکز اصلی ما بر انتقال دانش است.

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

خرده فروشی کره جنوبی

هایپرماکت کره جنوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی