مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

برای ایجاد یک سوپر مارکت موفق به چند عامل نیاز مندیم.

 

مکان مناسب

1)  استفاده از رنگ ها ی شاداب تراکت های تبلیغاتی جذاب شرکت ها

2)  حسن برخورد با مشتری

3)  چیدمان زیبای محصولات

4)  فراوانی محصول

5)  اتکت گذاری

6)  جدا ساز یمحصولات مواد غذایی از غیر آن

7)  تمیزی داخل مغازه و خارج آن

9  ) استفاده از ترازوی الکترونیکی جدید

10) داشتن تلویزیون در مغازه

11) استفاده از یخچال های زیبا و به روز

12) باز ار یابی محصولات جهت خرید و فروش بنا به نیاز های حداکثر مراجعان

13) مناسب دادن قیمت محصولات

14) داشتن یک وسیله نقلیه مناسب جهت تهیه محصولات از بازار

15) داشتن یک شاگرد پاره وقت

16) تفاوت گذاری بین مشتریان از لحاظ نسیه دادن و نصب برچسب "نسیه نمی دهیم حتی به شما دوست گرامی"

17) نام مغازه

18) نور مناسب در مغازه

 

      مکان مناسب:

الف) جهت ایجاد یک سوپر مارکت موفق به مکانی نیاز مندیم که در ابتدا در منتطقه شلوغ و پر رفت وامد باشد تا بتوان با داشتن حداکثری مشتری به فروش حداکثری پرداخت

ب)به طور کلی باید جایی را انتخاب کرد که از نظر هزینه کرایه به صرفه باشد بهتر است مغازه د رخیابان اصلی قرار گیرد

ج)اندازه مغازه نیز باید با توجه به کاربری ان مهم می باشد

 

 

  استفاده از رنگ ها ی شاداب تراکت های تبلیغاتی جذاب شرکت ها:

بعضی شرکت ها در هنگام خرید محصولات انها تراکت ها و پوستر های زیبایی را به عنوان اشانتیون به مغازه داران تحویل میدهند حال مغازه داربا چسباندن وقرار دادن این پوستر های زیبا و رنگانگ در محل های مناسب و قابل دید مشتریان در جهت کسب هر چه بیشتری مشتری باید اقدام گردد.

 

 

حسن برخورد بامشتری:

برای بهتر شدن رونق بازار و دست گیری منطقه فروش میبایست با مشتریان هر چه بیشتر وبهتر صحبت کردو انان رابا احترام وادب برخورد کردو در صورت سوال مشتری با او به حسن برخورد وپاسخ داد.

 

 

چیدمان زیبایی محصولات:

برای جذب بهتری مشتری و اسان یافتن محصولات مشتری همچنین و دید بهتر صاحب مغازه نسبت به کالاهایی که مشتری بر میداردو نوع زیبا یی وتنوع رنگ {رنگ های پرانرژی ومتناقضنما ودرکنارهم }اقدام به چیدمان محصولات نماید .

 

 

 

اتکت گذاری:

برای اینکه مشتری انتخاب بهتری داشته باشد بهتر استبرای قفسه هرمحصول اتکت قیمت گذاشته شود.

 

جاسازی محصولات موادغذایی ازغیران:

برای انکه مشتری درست برسر محصولات برود بهتراست محصولات موواد غذایی از محصولات دیگر مانند محصولات بهداشتی جداشود.

 

 

فراوانی محصول{کالای مختلف}:

برای بازده بیشتر مغازه بهتراست که ازتکفروشی محصول جلوگیری کردوبااوردن محصولات مختلف چشم مشتری را پرنشان دادتاباامدن مشتری چند نوع محصول فروخته شود.

 

 

تمییزی داخل وخارج مغازه:

برای شیک جلوه دادن محیط  میبایست داخل وخارج مغازه راهرروزچندبار شسته وتی کشیده شود تامشتری ازمغازه کسب رضایت کند.

 

 

داشتن تلویزیون درون مغازه :

برای جذب مشتری داخل مغازه بهترین کار گذاشتن یک تلویزیون است زیرامشتریان عبوری درهنگام شروع فیلم به داخل مغازه سرک میکشند.

 

 

استفاذه از ترازوی الکترونیکی جدید:

برای اطمینان بخشی به مشتریان خوب است ازترازوی الکترونیکی جدید استفاده شود.

 

 

استفاده از یخچال های زیبا وبه روز:

یخچال های زیبا وبروز بامصرف انرژیaبهترین راه بردرصرفه جویی انرژی است که در دوردست میتواند مخارج اولیه ی خود را تامین کند.

 

 

بازاریابی محصولات جهت خریدو فروش بنابهنیازهای حداکثری مراجعان:

یک فروشنده خوب محصولاتی رابیشتر عرضه میکند که اغلب مشتریان به طور کلی به ان نیاز  روزمره دارند.

 

 

مناسب دادن قیمت محصولات:

اگر قیمت محصولات نسبتا مناسب باشد مشتریان دایمی به راحتی  برای خرید به مغازه میایند.

 

 

داشتن یک وسیله نقلیه مناسب:

جهت رفتن به بازار وتهیه ی محصولات از بازار با توجه  به درامدوهزینه ی اولیه داشتیک وسیله نقلیه مناسب درتهیه ی مواداز بازار لازم وموجب سهولت درکار می شود.

 

 

داشتن یک شاگرد پاره وقت:

درهنگامی که صاحب مغازه جهت خرید محصولات به بازار رفته  یادر حال کارهای دیگر است از یک شاگرد پاره وقت می توان استفاده کرد.

 

 

تفاوت گزاری بین مشتریان درنحوه برخورد باانان از لحاظدر نحوه ی نسیه دادن و همچنین نصب بر چسب " نسیه نمب دهیم حتی به شما دوست"

 

نام مغازه:

بهتر است نام مغزه یک اسم شیک داشته باشد و قبل از آن از کلمه سوپر مارکت استفاده شده باشد.

 

نور مناسب:

برای بهتر شدن عرضه می بایست از نور مناسب با لامپ های کم مصرف استفاده شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی