مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، فروشگاه، فروشگاه زنجیره ای



دوره های فروشگاه، مشاور هایپرمارکت
دوره های آموزشی مخصوص پرسنل و کارکنان فروشگاه ها و هایپرمارکت ها


کتاب مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش


 مشاور فروشگاه، مهندسی فروش و چیدمان فروش
مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط مهندس علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش

توسط علی خویه

مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

معرفی علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

روزمه فعالیت های آقای علی خویه در مراکز خرید
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش

شرح فعالیت ها و تجربیات آقای علی خویه در زمینه مراکز خرید و فروشگاه ها www.hypermarketing.ir
1- مشاور فروشگاه های زنجیره ای شهروند و غرفه های داخلی پوشاک و لوازم خانگی و ...
2- مشاور و مجری برنامه های فروش بازاریابی و برندینگ در مجموعه فروشگاه های هاکوپیان
3- مشاور و مدرس فروشگاه اکسیر میدان ونک و مجموعه آقای تراب
4- مشاور و مدرس و مجری فروشگاه های زنجیره ای اتکا در زمینه فروش آموزش و ....
5- مشاورو مدرس فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
6- مشاور مجموعه فروشگاه های نوین چرم
7- مشاور مجموعه فروشگاه های چرم مشهد
8- مشاور و مدرس فروشگاه های رویال
9- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه
10- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های دارکوب در استان های مختلف
11- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های برند مای
12- مشاور و مجری و مدرس مجموعه فروشگاه های فایتر
13- مشاور و مدرس مجموعه فروشگاه های لاوین
14- مشاور و مدرس و مجری مجموعه فروشگاه های فرشته
15- مشاورمجری و مدرس مرکز خرید لاوین
16- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید نگاه
17- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ساوالان
18- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید ستاره در چند استان
19- مشاور مجری و مدرس مرکز خرید خلج فارس بندر بوشهر تهران ساری و...
20- مشاور و تدریس در مرکز خرید پالادیوم
21- مشاور و مدرس فروشگاه های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران در حوزه های لوازم خانگی پوشاک مبلمان آرایشی و بهداشتی عذایی سیسمونی تزیینات دکوراسیون لوستر صوتی تصویری لوازم برقی صنعتی ساختمانی طلا و جواهرات و ....
22- مرکز خرید پالادیوم
23-دپارتمان استور روشا

کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه

مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف بازاریابی و برندسازی فروشگاه زنجیره ای و هایپرمارکت
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش


مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه , ۱ , خرده فروشی , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت ,

گروه مشاوران مدیریت شرکت مشاوره مدیریت gmas
متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان
09122991608
با سرپرستی مهندس علی خویه و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

چگونه فناوری، سبد خرید شما را پر از کالا خواهد کرد

 خرده فروشی

 

سوپرمارکت‌ها در جستجوی ابداع و بکارگیریِ روش‌های هوشمندانه‌ای برای آسان‌تر کردنِ تجربه‌ی ‌خرید مشتریان هستند. پنیر و کره و مربای صبحانه تمام شده و همسرتان هم چیز زیادی از شکلات صبحانه و خامه باقی نگذاشته است و به‌زودی همه چیز در آشپزخانه‌تان ته خواهد کشید. اما نگران نباشید! 

 کافیست دستگاه اسکنر خود را بردارید و ظرف یا جعبه‌ی نگهداری مواد غذایی‌تان را قبل از آنکه به انتها برسد اسکن کنید. اسکنر شما با ”حساب مشتری“ شما در سوپرمارکت هماهنگ و متصل است و با اتمام پنیر و کره و مربا در یخچال‌تان، این کالاها بلافاصله در فهرست خریدتان قرار می‌گیرند. شاید تخم‌مرغ، شیر و نان شیرمال هم دارد تمام می‌شود. می‌توانید آن‌ها را هم به کالاهای اسکن‌شده‌تان اضافه کنید.

سؤال اینجاست که آیا این ابزار می‌تواند زندگی مشتریان را آسان‌تر کند یا حتی از برخی جهات برای مشتریان سرگرم‌کننده باشد؟ به عقیده‌ی مدیر یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی، که مراحل آزمایشی این سیستم را پشتِ سر می‌گذارد، پاسخ به این سؤال مثبت است. به گفته‌ی ابداع‌کننده‌ی این سیستم، هدف از راه‌اندازیِ آن، جداسازیِ فرآیند خرید از کامپیوترهای خانگی و اینترنت، و امکان‌پذیر کردنِ خرید و تهیه‌ی مایحتاج منزل در فضای آشپزخانه است. سازندگان این سیستم قصد دارند آن را به ابزار تشخیص صدا هم مجهز کنند تا فقط از طریق بیانِ صوتیِ کالاهای مورد نیاز، سیستم به طور خودکار کالاها را به فهرست خرید فروشگاه وارد کند.

البته هدف از همه‌ی این نوآوری‌ها، تقویتِ حس لذت و سرگرمی در فرآیندخرید نیست. خرده‌فروش‌ها، از سوپرمارکت گرفته تا فروشگاه‌های کالاهای لوکس، به هر شیوه، ابزار و فناوری‌ای متوسل شوند تا بتوانند تجربه‌ی خرید را دیجیتالی‌تر و شخصی‌تر کنند. هدف از این تلاش مستمر، وفاداری مشتریان به برندهای مورد نظر خرده‌فروش‌ها و افزایش فروش است.

برای مثال، فروشگاه‌های زنجیره‌ای تسکو، صفحه‌های نمایش لمسیِ عظیمی را در ابتدا و انتهای راهروهای فروشگاه قرار داده است که به ”راهروهای بی‌پایان“ معروفند و امکان خرید اینترنتی آنلاین و نامحدود در فضای فروشگاه را برای مشتریان فراهم می‌کنند. درست همانطور که وقتی به فروشگاه اینترنتی مراجعه می‌کنیم، پیام‌های تبلیغاتی ناگهان در مقابل چشم‌هایمان نمایان می‌شوند، از این پس، سیستم‌های حسگر خاصی که به iBeacons موسوم هستند، در فروشگاه‌های خرده‌فروشی، همین کارِ پیام‌های تبلیغاتی را انجام خواهند داد، به‌طوری که وقتی در میان قفسه‌های سوپرمارکت راه می‌روید، از کنارِ هر کالایی عبور می‌کنید، پیامی تبلیغاتی درباره‌ی آن کالا بر صفحه‌ی تلفن همراه‌تان نقش می‌بندد و به شما پیشنهاد می‌کند که فلان شکلات فندقی را که هفته‌ی گذشته خریداری کردید و اکنون در مقابل چشمانِ شماست، بخرید! یا اینکه فکر خوبی است که یک بسته خامه، که تخفیف هم خورده است، بخرید و با مربای توت‌فرنگی‌ای که داخلِ چرخ خرید فروشگاهی‌تان است صرف کنید!

به گفته‌ی یکی از مجریان این طرح، ”با استفاده از iBeacons می‌توانیم فروشگاه‌های حضوری و دنیای آنلاین را در کنار هم داشته باشیم و از تعامل میان آنها به اهداف مورد نظرمان برسیم.“ فروشگاه‌های کالاهای لوکس و مد روز هم از قافله عقب نمانده‌اند. برای مثال، فروشگاه Burberry در لندن، تراشه‌هایی را داخل کت و ساک دستیِ مشتریان قرار می‌دهد تا هر گاه مشتریان در اطرافِ آینه‌های به‌اصطلاح جادوییِ داخل فروشگاه کالاهایی را پرو یا امتحان می‌کنند، این آینه‌ها به صفحه‌نمایش‌های دیجیتال تبدیل می‌شوند و اطلاعاتی را در مورد کالای مورد نظر مشتریان به آنها نمایش می‌دهند.

نسل بعدیِ این آینه‌های جادویی یا همان صفحات نمایش هوشمند به شما این امکان را خواهد داد خودتان را در ترکیب‌های مختلفی از رنگ‌های لباس یا زیورآلاتی که پوشیده‌اید ببینید، یا حتی ساک‌دستی‌های متفاوت، آرایش چهره و گوشواره‌های مختلفی را تجربه کنید و در نمایشگر ببینید. حتی می‌توانید تصویر خودتان با این لباس‌ها، آرایش‌ها و زیورآلات مختلف را همان‌جا در فروشگاه، از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با دوستان‌تان شِر کنید. حتی این سیستم به حدی هوشمند است که از طریق دوربین‌های مختلف، ظاهرِ شما را از زوایای مختلف بررسی کند و بگوید که تیپ و ظاهرتان در کدام قسمت اِشکال دارد و با پوشیدنِ چه کالایی می‌توانید آن اشکال را برطرف کنید، یا اینکه کدام لباس یا کالا می‌تواند مکملِ آنچه به تن کرده‌اید باشد یا چه چیزی با چه چیزی بیشتر می‌آید و به جذابیت شما می‌افزاید!

بخش‌هایی از فروشگاه‌ها که لوازم آرایشی و زینتی عرضه می‌کنند، از این فناوری‌ها استفاده کرده‌اند، به‌طوری که به مشتری کمک می‌کنند تا از میان انبوه گزینه‌های پیش رو، بتواند کالای مورد نظرش را شناسایی و خریداری کند. بسیاری از مشتریان تحمل و حوصله‌ی سماجت‌ها و پُرحرفی‌های فروشندگان را ندارند، بنابراین سیستم‌هایی نصب شده‌اند تا ابتدا از طریق صفحه نمایش، انتظارات مشتری، طرح و مدل مورد نظر او یا مشکل پوست و مویی که برای معالجه‌ی آن به بخش آرایشی بهداشتیِ فروشگاه مراجعه کرده است را از طریق پرسیدن سؤالاتی از مشتری، مشخص کنند و سپس نسخه‌ای را برای او پرینت می‌گیرند و به این ترتیب مشتری متوجه می‌شود که چه محصولاتی برای او مناسب‌تر است.

البته به عقیده‌ی یکی از مجریان این سیستم‌ها، ”در بسیاری از فروشگاه‌هایی که این سیستم‌ها در آنها راه‌اندازی شده‌اند، عملاً این سیستم‌ها از دیدِ مشتری پنهانند، چون نه پرسنل فروشگاه برای به‌کارگیریِ آنها آموزشی دیده‌اند و نه برای استفاده‌ی صحیح از این سیستم‌ها به مشتری دستورالعمل شفافی ارائه می‌شود. اما در برخی فروشگاه‌ها نیز این سیستم‌های پیشرفته به خوبی مورد استفاده قرار گرفته‌اند تا هم فرآیند فروش را آسان‌تر کنند و هم مشتریان را به خریدِ کالاهایی ترغیب کنند که در حالت عادی، احتمال بسیار کمی وجود دارد که آن کالاها را انتخاب کنند.

 

منبع : www.theguardian.com

ترجمه و تنظیم : تحریریه ریتیل ایران ://retailiran.com/

موافقین ۰

کانال تلگرام فروشگاه داران. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری

مخالفین ۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی