مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

طراحی داخلی فروشگاهی، از جمله طراحی سوپرمارکت و هایپرمارکت، از ویترین فروشگاه گرفته تا چیدمان یخچال‌ها و فریزرهای فروشگاهی و نحوه‌ی قرارگیری محصولات در قفسه‌ها تا نورپردازی فروشگاه، همگی نقش مهمی در ترغیب مشتری به خرید کالاهای عرضه‌شده ایفا می‌کنند.

  اما ”رنگ“ یکی از آن فاکتورهایی است که اغلب نادیده گرفته شده یا به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. از گذشته‌های دور گفته‌اند که عقل مردم به چشم‌شان است، بنابراین می‌توان گفت که رنگ‌ها در ایجاد ظاهری مشتری‌پسند و جذاب نقس بسزایی دارند.

تنوع رنگ‌ها بسیار بالاست و هر کدام می‌توانند واکنش‌های متفاوتی را در مشتریان ایجاد کنند. در این مطلب به برخی از رنگ‌های پُرکاربرد اشاره می‌کنیم:

رنگ قرمز بیش از سایر رنگ‌ها جلب توجه می‌کند. به همین دلیل است که بخش عمده‌ای از بسته‌بندی‌ها و برچسب‌های کالاهای داخل قفسه‌های سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها را رنگ قرمز تشکیل می‌دهد. برای اطلاع‌رسانی در خصوص فروش‌های ویژه نیز رنگ قرمز بیش از همه جلب توجه می‌کند.

البته رنگ قرمز، رنگی تهاجمی است و باعث بالا رفتنِ فشار خون و افزایش تعریق می‌شود. بنابراین اگر در حد افراط از این رنگ در فضای فروشگاه استفاده شود، مشتریان را عصبی و مضطرب می‌کند و این تأثیر بدی روی کسب‌وکارِ خرده‌فروشی‌تان خواهد گذاشت. توصیه می‌شود که همه جای سوپرمارکت یا هایپرمارکت خود را به رنگ قرمز طراحی نکنید.

خرده فروشی

 

رنگ صورتی رنگی ملایم، احساسی، لطیف و نشاط‌آور است، و در کنار رنگ‌های سبز و آبی، باعث احساس آرامش در مشتریان می‌شود. این رنگ به‌ویژه برای خانم‌ها جذابیت خاصی دارد. البته در رابطه با تأثیر این رنگ تحقیق جالبی انجام شد. در این تحقیق، زندانیان جانی و خطرناک را در سلول‌هایی که دیوارهای صورتی‌رنگ داشتند حبس کردند، به مدت ۲۰ دقیقه، زندانیان از این رنگ آرامش گرفتند. اما پس از این مدت، رنگ صورتی باعث برانگیختگی زندانیان شد، به طوری که در مقایسه با زمانی که هنوز به سلول‌های صورتی‌رنگ وارد نشده بودند، واکنش‌هایی به‌مراتب وحشیانه‌تری را از خود نشان دادند!

رنگ سبز القاءکننده‌ی احساس تازگی و آرامش است. رنگ سبز رنگ طبیعت است، و به‌ویژه در دکوراسیون خانگی کابرد بسیاری دارد. در فضاهای کسب‌وکار، تحقیقات نشان می‌دهند که رنگ سبز برای سالن‌های آرایشی و فروشگاه‌های محصولات مراقبت پوست و زیبایی، کافی‌شاپ‌های که تِم آرامش‌بخش را مد نظر دارند، یا فروشگاه‌های مبلمان مناسب‌تر هستند. البته باید مراقب باشید که بیش از اندازه از رنگ سبز، به‌ویژه سبز تیره که رنگ اسکناس است، استفاده نکنید چون مشتریان را به یادِ پول می‌اندازد و آنها از پولی که برای خرید کالاهایشان صرف خواهند کرد، عصبی خواهند شد و این روی فروش شما تأثیر خواهد گذاشت. از رنگ سبز روشن و طبیعی استفاده کنید اما در حد تعادل.

ترجمه در : ریتیل ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی