مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فروشگاه های هوشمند 

سوپرمارکت های هوشمند در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان

 در نمایشگاه اکسپو 2015 در میلان که به صنایع غذایی اختصاص دارد، غرفه مواد غذایی آینده مانند یک سوپرمارکت واقعی عرضه شده است.


بازدیدکنندگان می توانند کالای خود مورد نظر خود را خریداری کنند. با این تفاوت که مواد غذایی زیر آینه های دیجیتالی قرار داده شده است که تمام اطلاعات از جمله منشا تولید، مواد تشکیل دهنده و کارخانه آن را نشان می دهند.

صفحه نمایش ها نیز تمام اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده از جمله ارزش غذایی و حتی دستور پخت را نشان می دهند. این غرفه، مشترکا توسط کو آپ، یکی از سوپرمارکت های بزرگ ایتالیا وموسسه فناوری ماساچوست ارائه شده است.
سوپرمارکت های هوشمند در نمایشگاه اکسپو 2015 میلان

مارکو پدرونی رییس کوآپ ایتالیا با تاکید بر عملی بودن این تجربه می گوید: «البته فعلا در حال آزمایش این تجربه هستیم و پس از شش ماه در باره تولید و پخش آن تصمیم می گیریم. به نظر من آینده باید در دستان ما باشد. مسئله تنها فناوری نیست. مسئله تبادل بین اقتصاد و مصرف و ابعاد اجتماعی است و همچنین داشتن صنایع مسئول و اقتصاد قابل دوام است.»

ربات های خارق العاده با هفت مفصل متحرک در هر بازو، کانون این سوپر مارکت هستند. آنها برای برداشتن کالا و پر کردن موجودی انبار و قفسه کالا به کار گرفته می شوند. به گفته سازندگان، سوپر مارکت آینده های از خدمات کامپیوتری بر اساس نیاز فرد برخوردار می شوند و مشتریان می توانند از آن به عنوان بازاری مجازی برای تبادل کالا و یا عذای آماده استفاده کنند.

سوپر مارکت های معمولی هم با استفاده از فناوری های نو ، در حال توسعه هستند. مشتریان این روزها می توانند اطلاعات بیشتری در باره کالاهای عرضه شده کسب کنند.


صفرتا صدفروشگاه خودرابه ما بسپارید.
آموزش,استقرار,نرم افزار,سخت افزار,چارت سازمانی,شرح وظایف,
تامین کالا,چیدمان کالا,بهره برداری,
مدیریت بودجه مالی, استفاده از گزارشات تحلیلی BI
بر اساس الگو برداری از بزرگترین و مشهورترین هایپر های دنیا

تیم حرفه ای هایپرمارکتینگ

با سرپرستی علی خویه

hypermarketing.blog.ir/

DrMall.ir

مشاور هایپر مارکت , راه اندازی هایپر مارکت , آموزش هایپر مارکت , استقرار هایپر مارکت , مدیریت فروشگاه  , طراحی فروشگاه , مدیریت فروش , چیدمان فروشگاه , مهندسی فروشگاه , دکوراسیون فروشگاه , مرچندایزینگ , برنامه ریزی فروشگاه , مکان مرکز خرید , بازاریابی فروشگاه زنجیره ای معماری فروشگاه زنجیره , بازاریابی هایپر مارکت , معماری هایپر مارکت , برنامه ریزی و مدیریت هایپر مارکت , طراحی و اجرا هایپر مارکت , 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی