مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها


بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

فروشندگی لوازم خانگی

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدیریت  بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

بازاریابی  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

صنعت  لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری

مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری     ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، 

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی – یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی ، جاروبرقی ، شیرآلات

 

home appliance marketing

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی – یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده–    اصول فروشندگی
ارتقای بینش –    مدیریت در فروش لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (crm–    ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    ۱۰ اشتباه فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته-    ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری      و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی