مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دپارتمان استورها از قرن 19 با رشد شیوه جدید خرید در جامعه شکل گرفتند. با شکل‌گیری انقلاب صنعتی و گسترش اقتصاد، طبقه متوسط جامعه سعی می‌کردند خودشان را به طبقه مرفه جامعه برساند بنابراین فرهنگ مصرفی مد به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به دنبال این تحولات، خرید به فعالیتی برای اوقات فراغت تبدیل شد؛ بنابراین کارآفرینان به دنبال یافتن تکنیک‌هایی برای تامین سلیقه مردم برآمدند.

در واقع دپارتمان استورها بنگاه‌های خرده‌فروشی هستند که با ارایه بخش وسیعی از محصولات و کالاهای بادوام، نیازهای شخصی و محلی مصرف‌کنندگان را پوشش می‌دهند و در عین حال کالاهای چندگانه با قیمت‌های متنوع در زمینه محصولات مختلف را به مصرف‌کنندگان پیشنهاد می‌کنند.

در یک دپارتمان استور به طور معمول محصولات متنوعی از جمله پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، مبلمان، لوازم‌خانگی، اسباب‌بازی، محصولات بهداشتی و حتی لوازم نقاشی و ابزارآلات به فروش می‌رسد، همچنین علاوه بر موارد ذکرشده مواد خوراکی، کتاب، جواهرات، لوازم‌برقی، لوازم‌التحریر، تجهیزات عکاسی، محصولات کودکان و نیز لوازم نگهداری حیوانات خانگی نیز یافت می‌شود. همچنین دپارتمان استورهای برجسته شامل دپارتمان حراج نیز هستند. دپارتمان استورها به‌طور معمول قسمتی از زنجیره خرده فروشگاه‌هایی هستند که در یک یا چند کشور واقع شده‌اند.

دپارتمان استورها از نیمه دوم قرن نوزدهم پا به عرصه اقتصاد و جامعه گذاشتند. این فروشگاه‌های بزرگ نه تنها کسب و کار را تحت تأثیر قرار دادند، بلکه بسیاری دیگر از کارکردهای جامعه از جمله تکنولوژی و شیوه‌های مدیریت را نیز متحول کردند. شبکه فروشگاهای بزرگ، شبکه‌های توزیع فرادستی و عمده فروشی را تغییر دادند و انقلابی در خرده‌فروشی به پا کردند.

از دیگر مفاهیمی که این فروشگاه‌ها تغییر داده یا به‌وجود می‌آورند می‌توان به مواردی همچون تجربه خرید، دسترسی و دسته‌بندی کالاها، سیاست‌های اعتباری، اطلاع‌رسانی قیمت‌ها، تکنیک‌های گسترش کسب و کار و ایجاد تکنیک‌های مدیریت بر پایه فرآیند کنترل موجودی اشاره کرد.

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های فروشگاه‌های بزرگ طی سال‌های اخیر، تحولاتی است که این مجموعه‌ها در صنعت ساختمان بوجود آوردند. به‌دلیل نیاز به مصالح ساختمانی جدید، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و جابه‌جایی مشتریان، طراحی و معماری این بناها نیز متحول شدند.

این فروشگاه‌ها موجب تسهیل خرید برای مشتریان بدون لحاظ سطح درآمد و فرهنگ مشتریان شدند. در این بین خدمات نوینی نیز از جمله رستوران، اتاق مطالعه، حمل تا در منزل و بسته‌بندی روش‌های نوین ارایه کالاها ارایه شد.

این فروشگاه‌ها به ابزاری برای تولید انبوه تبدیل و از سویی به دنبال اعلام موجودیت آن‌ها بسیاری از آسمان‌خراش‌ها بنا شدند. گزاف نیست اگر بگوییم که شهرهای نیویورک و شیکاگو به‌واسطه این فروشگاه‌ها توسعه یافته و معروف شده‌اند.

مهم‌ترین خصوصیت دپارتمان‌استورها، خرید تمام نیازمندی‌ها زیر یک سقف برابر با صرفه‌جویی در زمان و هزینه است که تسهیلات و جذابیت بیشتری را هم به همراه دارد.

نکته قابل توجه دیگر این است که خرید فرآیندی است که معمولاً توسط افراد خانواده صورت می‌پذیرد. این نکته از آن جهت قابل توجه است که معمولاً افراد مختلف در موارد گوناگون به لحاظ روحی و جسمی دچار خستگی هستند و یا خرید برایشان جذابیت ندارد؛ تقریباً در تمام دپارتمان استورهای دنیا چه آن‌ها که دارای طبقات متعدد هستند و چه آن‌ها که صرفاً در یک طبقه محصور هستند حداقل یک مکان با چند صندلی برای استراحت و صرف موادغذایی و انواع نوشیدنی تعبیه شده است تا حین خرید از خستگی مشتریان بکاهد.

موفقیت یک دپارتمان استور در فراهم‌آوردن تسهیلات و جذابیت بیشتر برای مشتریان است. این تسهیلات در درجه اول با عنایت به مشکلات دسترسی مطرح است؛ لذا یکی از نکات اصلی در مکان‌یابی و طراحی دپارتمان استورها سهولت دسترسی شهری و سهولت دسترسی داخلی فروشگاه‌هاست. در این زمینه توجه به تحولات شهری نیز نکته قابل تاملی است.

در پاریس اولین فروشگاه در سال 1784 با اسم "TAPIS" افتتاح شد. در سال 1840، با ورود راه آهن در پاریس، افزایش تعداد خریداران این دپارتمان‌استورها به ارمغان آمد و پس از آن تبلیغات این فروشگاه‌ها در روزنامه‌ها شروع شد و رقبای دیگری هم به میدان آمدند. این فروشگاه‌ها در شهرهای دیگر دنیا از جمله نیویورک و لندن نیز رشد کردند.ف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی