مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

فناوری RFIDو کارکرد آن در فروشگاه های خرده فروشی

فناوری RFID در فروشگاه های خرده فروشی


به احتمال زیاد با تگ (برچسب) های RFID که داخل بسته بندی های DVD و سایر محصولات مصرفی گذاشته می شود برخورد داشته اید. یکی از گله و شکایت های مشتریان فروشگاه های خرده فروشی، صف های طولانی صندوق پرداخت است که فرآیند خرید از این فروشگاه ها را به تجربه ای ناخوشایند تبدیل می کند. 

اما وقتی کد محصول های بین المللی (UPC) با برجسب های هوشمند- که به سیستم شناسایی از طریق فرکانس امواج رادیویی موسوم هستند - جایگزین شوند، این صف های طولانی برطرف خواهند شد. برچسب های RFID بارکدهای هوشمندی هستند که میتوانند با هر سیستم شبکه ای به منظور ره گیری هر کالایی که در سبد یا چرخ خریدتان قرار میدهید ارتباط برقرار کنند.
تصور کنید که وارد فروشگاه خرده فروشی (سوپرمارکت) می شوید، سبد یا چرخ خریدتان را با کالاهای مختلف انباشته میکنید و از درب فروشگاه خارج می شوید! دیگر مجبور نیستید در صف بیاستید تا صندوقدار فروشگاه کالاهای درون چرخ خریدتان را یک به یک با بارکدخوان ثبت کند. در عوض، این برچسب های RFID با یک داده خوانِ الکترونیکی ارتباط برقرار میکنند که میتواند هر کالایی را که در سبد یا چرخ خریدتان قرار داده اید شناسایی کند و هزینه ی آن را بلافاصله به مبلغ کالاهای دیگر در سبد یا چرخ خرید شما اضافه و مجموع هزینه ی آنها را محاسبه کند. این دستگاه داده خوان به سیستم شبکه ای بزرگی متصل می شود و اطلاعاتی را در مورد کالاهایی که برمیدارید و خریداری میکنید در اختیار خرده فروش ها و همچنین تولیدکنندگان آن محصولات قرار می دهد تا آنها از شما به عنوان مشتری شناخت پیدا کنند. سپس به بانک دارنده ی حساب شما اطلاع داده می شود و هزینه ی خریدهای انجام شده از حساب شما کاسته می شود.
برچسب های RFID فناوری ای هستند که یابق بر این، برای رد گیری و یافتن دام (به ویژه گاوها در مزرعه ها) مورد استفاده قرار میگرفتند، اما اکنون در فروشگاه ها به منظور ره گیری و ثبت کالاهای جابجا و خریداری شده استفاده می شوند. بسیاری از تولیدکنندگان از این برچسب های هوشمند برای مشخص کردن محل هر محصول، از زمان تولید تا زمانی که توسط مشتری از قفسه فروشگاه خارج شده و در سبد یا چرخ خرید فروشگاه قرار میگیرد استفاده میکنند.
خارج از حوزه ی فروشگاهی، از این برچسب ها به منظور تعقیب و تعیین موقعیت خودروها، مسافران خطوط هوایی، بیماران مبتلا به آلزایمر و حیوانات خانگی استفاده می شود. شاید روزی این فناوری برای شناسایی سلیقه و انتخاب شما بین کره ی بادام زمینیِ کرِمی یا قالبی بکار رود! می توان گفت که امروزه فناوری RFID بیش از اندازه به جزئی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است، به طوری که گاهی واقعاً متوجه تأثیر آن بر روی زندگی مان نیستیم.

منبع : HowStuffWorks

ترجمه و تنظیم در تحریریه ریتیل ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی