مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

بازاریابی برندسازی جذب مشتری و افزایش فروش، هایپر مارکت، گالری، فروشگاه و مراکز خرید

مدیریت فروشگاه،هایپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای | افزایش فروش و جذب مشتری،

مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 12 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید

به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا

توسط دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
www.gmas.ir
09122991608


راهکارهای افزایش فروش فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف

راه اندازی و استقرار واحد هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای شرکت ها و سازمان های جهت افزایش فروش و بهبود فروش


مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش در ایران

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی منبع دانشگاهی و کاربردی

مدرس دانشگاه

با بیش از 18سال تجربه اجرایی

مشاور فروشگاه های معتبر کشور

مشاور راه اندازی و پیشبرد فروش فروشگاه های معتبر

drmall.ir
salez.ir
دکتر مال DrMall مجموعه‌ای است از کارشناسان خبره و متخصص در صنعت خرده‌فروشی، که هدف آنها استانداردسازی فرایندهای مدیریتی و عملیاتی فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها و گالری های و مراکز خرید است.

این گروه با بیش از یک دهه تجربه علمی و عملی، از طریق عارضه‌یابی، استانداردسازی، آموزش، جاری‌سازی، راهبردی و ممیزی دوره‌ای، باعث رونق کسب و کار فروشگاههای بزرگ و کوچک و افزایش فروش آنها می شود. دکتر مال با دارا بودن ۴ دپارتمان مشاوره ، آموزش کاربردی، تحقیقات و اجرا، خدمات خود را که برگرفته از استانداردهای جهانی خرده‌فروشی است عرضه نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاههای زنجیره‌ای، هایپرمارکت ها و مجتمع های تجاری مراکز خرید در سطح کشور ایران و کشورهای آسیای مرکزی می‌باشد.

تیم تخصصی دکتر مال DrMall با استفاده از دانش روز، فناوری های نوین فروشگاهی و استانداردهای بین المللی موفق به طراحی، اجرا و راه اندازی پروژه های فروشگاهی در سطح کشور شده است. هم اکنون نیز مدیران این شرکت آمادگی کامل را دارند که با اشتیاق فراوان تجربیات گرانبها و ارزشمند خود را از ابتدای طراحی تا افتتاح فروشگاه در اختیار شما قرار داده تا با بالاترین میزان بهره وری ،ریسک سرمایه گزاری در این بخش را به حداقل برسانید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

1395/06/28/کانال-تلگرام-بازاریابی-فروشگاه-های-زنجیره-ای-و-هایپرمارکت

1395/05/22/نکات-قرارگیری-محل-اجناس-در-فروشگاه-ها

1395/05/22/بازاریابی-سوپرمارکت-های-زنجیره-ای-مواد-غذایی

1395/05/21/vitrin

1395/05/21/نمونه-هایی-از-بهترین-ویترین-های-جهان

1395/05/20/فروشگاه-های-هوشمند

1395/05/20/تبلت-های-نصب-شده-بر-روی-چرخ-دستی-در-فروشگاه-ها

1395/05/20/اپلیکیشن-های-موبایل-در-فروشگاه-های-زنجیره-ای

1395/05/17/بررسی-فروشگاه-های-زنجیره-ای-در-غرب-و-ایران

1395/05/17/راه-اندازی-هایپرمارکت-فروشگاه-زنجیره-ای

1395/05/04/فروشگاه-لوازم-صنعتی

1395/05/04/فروشگاه-پوشاک

1395/05/04/فروشگاه-میوه-و-تره-بار

1395/05/04/مرچندایزر

1395/04/16/کتاب-مدیریت-فروشگاه،-خرده-فروشی،چیدمان-فروش

1395/04/16/طراحی-و-چیدمان-فروشگاه،-هایپرمارکت

1395/04/16/مدیریت-فروشگاه،-خرده-فروشی،چیدمان-فروش

1395/04/02/جلب-نظر-مشتری-در-فروشگاه

1395/04/02/چیدمان-فروشگاه-مرچندایزینگ-Merchandising

1395/03/30/چیدمان-فروش،-مرچندایزینگ-بازارپردازی-چیدمان-فروشگاه

1395/03/26/تاثیر-ابعاد-تصویر-ذهنی-فروشگاهی-بر-ارزش-خرده-فروشی-مشتریان-فروشگاه-های-زنجیره-ای

1395/02/01/تکنیک-های-جذب-مشتری-در-فروشگاه-ها

1395/02/01/تدوین-و-برنامه-ریزی-تبلیغات-مفید-و-اثربخش-فروشگاه

1395/01/19/6-راه-موثر-در-جذب-مشتری-و-افزایش-فروش

1395/01/19/تکنیک-های-جذب-مشتری

1395/01/18/برگزاری-مراسم-افتتاحیه-مراکز-خرید-و-فروشگاه-های-زنجیره-ای

1395/01/10/آیین-نامه-اجرایی-نحوه-فعالیت-و-نظارت-بر-فروشگاه-های-زنجیره-ایی

1395/01/10/تاریخچه-ی-فروشگاه-های-زنجیره-ای

1395/01/09/استراتژی-های-فروشگاه-وال-مارت

1394/11/22/اهداف-و-تحلیل-استراتژی-فروشگاه-کارفور-Carrefour

1394/11/22/علی-خویه،-مشاور-فروشگاه

1394/11/22/مطالب-بازاریابی-و-برند

1394/11/22/راهکارهایی-مفید-برای-فروش-موثر-در-فروشگاه-های-آنلاین

1394/11/22/اشنایی-با-انواع-فرشگاه-های-زنجیره-ای-در-دنیا

1394/11/13/فهرست-کتاب-مدیریت-فروشگاه،-چیدمان-و-مهندسی-فروش

1394/11/09/مرچندایزینگ-و-سمپلینگ-و-تبلیغات

1394/11/09/چیدمان-فروش،-مرچندایزینگ،-بازارپردازی،-چیدمان-فروشگاه،-طراحی-نصب

1394/10/29/روزمه-فعالیت-های-آقای-علی-خویه-در-مراکز-خرید

1394/09/17/مشاور-فروشگاه

1394/09/11/کتاب-مدیریت-فروشگاه

1394/09/04/اهمیت-آموزش-پرسنل-اهمیت-بروز-رسانی-دانش-پرسنل-فروشگاه-ها

1394/09/02/مشاور-فروش-و-بازاریابی،-فروشگاه-های-زنجیره-ای-و-هایپرمارکت-ها

1394/08/19/فروش-مویرگی-استقرار-سیستم-پخش-و-فروش-مویرگی

1394/07/30/قهرمانان-فروش

1394/07/30/راه-اندازی-و-استقرار-مهندسی-فروش-در-فروشگاه-ها

1394/07/23/بازاریابی-و-فروش-در-شرایط-بحران

1394/07/22/اهمیت-و-ضرورت-مرچندایزنگ-در-پیشبرد-فروش-و-بازاریابی

1394/07/22/دوره-های-آموزشی-فروشگاه-ها-فروشگاه-های-زنجیره-ای،-هایپرمارکت-ها،-مراکز-خرید-و

1394/07/17/فروشگاه-داری-و-خرده-فروشی-rtail-sales

1394/06/05/چگونه-فروش-خود-را-افزایش-دهیم-راه-های-افزایش-فروش

1394/05/23/راه-اندازی-سیستم-پخش-و-فروش-مویرگی

1394/05/23/راه-اندازی-سیستم-پخش-و-فروش-مویرگی-در-فروشگاه-های-سراسر-کشور

1394/05/18/راه-اندازی-و-استقرار-سیستم-پخش-توزیع-و-فروش-مویرگی

1394/05/18/دوره-جامع-مدیریت-فروش-مویرگی

1394/05/08/ارایه-خدمات-منطبق-بر-نیاز-مشتری

1394/05/08/مطالعه-ی-موردی-مشتری-مداری-و-افزایش-مشتری

1394/04/19/مدیریت-و-مهندسی-فروشگاه-های-زنجیره-ای-و-مراکز-خرید-هایپر-مارکت-و-بازاریابی

1394/04/19/دوره-های-تخصصی-مهندسی-فروش-در-فروشگاه-های-زنجیره-ای

1394/04/19/مدیریت-و-مهندسی-فروشگاه-های-زنجیره-ای-و-مراکز-خرید

1394/04/08/دوره-های-آموزشی-مخصوص-فروشگاه-ها،-هایپرمارکت-ها-و-فروشگاه-های-زنجیره-ای-و-صنعت-خرده-فروشی

1394/04/01/انبارداری-و-چیدمان-در-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/04/01/ایمنی-و-بهداشت-در-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/04/01/دوره-ی-آموزشی-حسابداری-و-صندوق-داری-فروشگاه-و-مرکز-خرید-و-هایپرمارکت-ها

1394/04/01/مدیریت-بازاریابی-و-فروش-خرده-فروشی-و-فروشگاهی

1394/04/01/راننده-وسایل-نقلیه-خرده-فروشی-و-فروشگاهی

1394/03/31/بهداشت-و-سلامت-مواد-غذایی-در-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/03/31/قوانین،-مقررات-و-ضوابط-فروشگاه-و-مرکز-خرید-داری-و-خرده-فروشی-و-فروشگاهی

1394/03/31/روابط-عمومی-در-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/03/31/مدیریت-عمومی-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/03/31/مدیریت-تشریفات-و-مراسم-در-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/03/31/مدیریت-منابع-انسانی-در-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/03/31/مدیریت-تخصصی-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/03/31/مدیریت-پذیرش-مشتری-در-فروشگاه-و-مرکز-خرید-فرانت-آفیس

1394/03/31/فروش-و-بازاریابی-در-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/03/31/اصول-حفاظت-و-نگهبانی-در-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1394/03/28/تکنیک-های-افزایش-فروش-و-مشتری-دام-تبعیض-و-کوچک-شماری-مشتری-در-فروشگاه-ها

1394/03/28/راه-های-موفقیت-و-افزایش-فروش-و-مشتری-در-فروشگاه-های-زنجیره-ای

1394/03/28/اصول-استراتژی-فروشگاهی-و-خرده-فروشی

1394/03/28/راه-اندازی-و-ستقرار-هایپر-مارکت-و-فروشگاه-زنجیره-ای

1394/03/18/بررسی-تکنیک-های-فروش

1394/03/13/اجزای-یک-مرکز-تجاری

1394/03/13/دوره-آموزش-تخصصی-مدیریت-فروش-SALE-MANAGEMENT

1394/03/13/پروژه-چیدمان-فروش-و-مهندسی-فروشگاه

1394/01/28/چه-کنیم-تا-مشتری-برندمان-را-دوست-داشته-باشد

1394/01/25/اصول-و-تکنیک-های-راه-اندازی-و-استقرار-فروشگاه-ها،-مرکز-خرید-و-هایپرمارکت-ها

1394/01/20/درک-ذهنیت-مشتری

1394/01/20/مدیریت-و-ساخت-برند-برای-فروشگاه-های-زنجیره-ای-و-هایپرمارکت-ها

1394/01/10/روش-پخش-مویرگی-گرم-Hot-Sale

1394/01/10/افزایش-فروش-مرکز-خرید-و-هایپر-مارکت

1394/01/10/خدمات-گروه-ما

1394/01/09/چیدمان-فروش-فروشگاه-مداری-مدیریت-فروشگاه-زنجیره-ای

1394/01/08/برخی-از-شرکت-ها-و-سازمان-هایی-که-از-خدمات-ما-استفاده-کرده-اند

1394/01/05/دوره-آموزشی-و-کارگاه-آموزشی-بازاریابی-مواد-غذایی،-خوراک،-لبنی-ماست،-دوغ،-شیر-و

1394/01/05/دوره-آموزشی-و-کارگاه-آموزشی-بازاریابی-لوزام-خانگی،لوازم-صوتی-و-تصویری،-آشپزخانه-ای،گرمایشی-و-سرمایشی

1394/01/04/کتاب-مدیریت-فروشگاه،-مدیریت-خرده-فروشی

1394/01/04/کارگاه-آموزشی-مدیریت-نمایندگی-ها-و-کانال-های-فروش-و-بازاریابی-برای-فروشگاه-ها-و-هایپرمارکت-ها

1394/01/04/دوره-های-بازاریابی-فروشگاه-های-زنجیره-ای

1394/01/03/استقرار-دپارتمان-بازاریابی-و-فروش-در-فروشگاه-ها

1394/01/02/دوره-های-آموزشی-بازاریابی

1394/01/02/دوره-آموزش-جامع-کاربردی-مدیریت-فروش-و-فروش-حرفه-ای

1394/01/02/گروه-GMAS-خدمات-مشاوره،-اجرا-و-آموزش

1393/12/28/راه-مطمین-برای-افزایش-فروش-و-جذب-مشتری-بیشتر

1393/12/24/کتاب-مدیریت-استراتژیک-فروش-به-چاپ-رسید

1393/12/24/فهرست-کتاب-دکوراسیون-و-چیدمان-محل-کسب-و-کار-و-ساختمان

1393/12/24/آموزش-چیدمان-فروشگاه-ها-،-هایپرمارکت-ها-و-مراکز-خرید

1393/12/24/سمینار-فروش-ایرانی-و-فروشندگی-ایرانی

1393/12/24/10-راه-افزایش-فروش-در-فروشگاههای-بزرگ

1393/12/23/بخش-هایی-از-کتاب-طراحی-و-چیدمان-فروش-اصول-فروش-و-فروشگاه-مداری-و-مغازه-داری-علی-خویه

1393/12/23/برای-افزایش-فروش-یک-مرکز-خرید-و-هایپر-مارکت-چه-باید-کرد

1393/12/23/سمینار-بزرگ-هایپرمارکتینگ-و-فروشگاه-های-زنجیره-ای

1393/12/22/مهندسی-خلاقیت-در-نفوذ-به-بازارهای-فعلی-و-جدید

1393/12/22/دوره-آموزشی-مهندسی-فروش-و-بازاریابی

1393/12/18/کارگاه-آموزشی-باشگاه-مشتریان-customer-club

1393/12/15/مدیریت-فروشگاه-های-زنجیره-ای،-هایپرمارکت-ها-و-فروشگاه-های-بزرگ

1393/12/10/بخشی-از-خدمات-ما

1393/12/08/دوره-آموزشی-روانشناسی-تبلیغات-فروش-و-ارتباطات

1393/12/08/مدیران-فروش-بخوانند

1393/12/07/خلاقیت-در-چیدمان

1393/12/07/فنگ-شویی-در-چیدمان-فروش،-دکوراسیون-و-طراحی-فروشگاه

1393/12/06/مدیریت-فروشگاه

1393/12/06/راه-اندازی-و-استقرار-هایپر-مارکت-و-فروشگاه-زنجیره-ای

1393/12/06/چگونه-می-توان-مشتریان-هایپر-مارکت-ها-و-فروشگاه-ها-را-افزایش-داد

1393/12/06/ما-فروش-شما-را-متحول-می-کنیم

1393/12/06/روشهای-برقراری-ارتباط-با-مشتریان

1393/12/06/دوره-آموزشی-کاربردی-مدیریت-و-چیدمان-فروش،-طراحی،-دکوراسیون-و-چیدمان-فروش-،-بازارپردازی

1393/12/06/فرایند-عملیاتی-راه-اندازی-و-استقرار-سیستم-پخش-توزیع-و-فروش-مویرگی

1393/12/06/chideman

1393/12/05/اصول-و-تکنیک-های-راه-اندازی-و-استقرار-فروشگاه-،-مرکز-خرید،-فروشگاه-های-زنجیره-ای

1393/12/05/کارگاه-آموزشی-کاربردی-اجرایی-مهندسی-فروش-sales-engineering-و-افزایش-فروش

1393/12/04/دوره-های-آموزشی-استاد-علی-خویه

1393/12/04/شرح-مدل-مشاوره-های-تخصصی-گروه-G-mas

1393/12/04/کارگاه-ها-،-دوره-های-آموزشی،-سمینارها-و-همایش-های-برند،-بازاریابی،-فروش-،-تبلیغات-و-مذاکره

1393/12/03/مدیریت-فروشگاه،-مدیریت-خرده-فروشی

1393/12/02/آموزش-در-محل-توسط-گروه-تخصصی-G-MAS-استاد-علی-خویه

1393/10/28/آشنایی-با-اصول-و-مفاهیم-مشتری-مداری-و-ابزارها-و-تکنیکهای-کاربردی-ساده-برای-ارتقا-مشتری-م

1393/10/27/راه-های-افزایش-فروش-راهکارهای-عملیاتی-افزایش-فروش-Increase-Sales-استراتژی-های-افزایش-فروش-سیاست-ه

1393/10/18/مرکز-آموزش­های-کاربردی-دانشکده-مدیریت-دانشگاه-تهران-دروس-ارایه-شده-توسط-استاد-خویه-www-kho

1393/10/14/نقش-واهمیت-آموزش-های-کاربردی-در-سازمانها-شرکت-ها-ونهادها

1393/10/09/آموزش-بازاریابی-سخنران-بازاریابی-مدرس-بازاریابی-آموزش-فروش-مدرس-فروش-آموزش-دوره-های-مختلف-بازار

1393/10/08/چگونه-آموزش-بازاریابی-کاربردی-داشته-باشیم

1393/10/02/دکوراسیون-فروشگاه

1393/10/02/مشاور-و-مجری-فروشگاه،

1393/10/02/مدیریت-و-چیدمان-فروش،-مرچندایزینگ،-بازارپردازی،-چیدمان-فروشگاه،-طراحی-نصب-و-استقرار-تیم-بازارپردازی

1393/10/02/استقرار-مهندسی-فروش-در-شرکت

1393/10/02/چیدمان-فروش-و-فروشگاه-مداری-چیست

1393/10/02/هایپر-مارکت-hypermarket-چیست

1393/10/02/اصول-و-تکنیک-های-راه-اندازی-و-استقرار-فروشگاه-و-مرکز-خرید

1393/10/02/سوابق-گروه

1393/10/02/my-second-test-post

1393/10/02/my-first-test-post

1393/09/27/آموزش-بازاریابی-آموزش-فروش-آموزش-دوره-های-مدیریت-آموزش-کاربردی-دوره-های-مختلف-بازاریابی-و-فروش-ت

1393/09/24/مدرس-مذاکره-مدرس-اصول-و-فنون-مذاکره-حرفه-ای-علی-خویه-مدرس-کارگاه-های-اموزشی-اجرایی-و-کاربردی-اصول

1393/09/24/مدرس-فروش-مدرس-بازاریابی-مدرس-بازرگانی-معلم-بازاریابی-مدرس-مدیریت-سخنران-فر

1393/09/24/مصاحبه-اتاق-تجارت-با-علی-خویه

1393/09/07/مدرس-و-سخنران-اصول-و-فنون-مذاکرات-مدرس-و-مشاور-مدیران-عامل-مطرح-کشور-مدرس-خصوصی-اصول-و-فنون-مذاکرا

1393/09/07/مدرس-فروش-مدرس-اصول-و-فنون-فروش-حرفه-ای-علی-خویه-مدرس-کارگاه-های-اموزشی-اجرایی-و-کاربردی-اصول-و-فن

1393/08/30/زارش-هفته-اول-کلاس-‏-مدرس-استاد-علی-خویه

1393/08/24/دوره-آموزشی-مدیریت-استراتژیک-برند-مدرس-استاد-علی-خویه-مدرس-دوره-های-MBA-DBA

1393/08/18/مدرس-قیمت-گذاری-مدرس-پیشبرد-فروش-مدرس-افزایش-فروش-مدرس-مدیریت-محصول-مدرس-برنامه-بازاریابی-مدرس-رسان

1393/08/11/سومین-کارگاه-آموزشی-کاربردی-و-اجرایی-اصول-نگهداشت-منابع-انسانی-افزایش-وفاداری-پرسنل-و-بهبود-وارتقا

1393/06/09/Unknown-2

1393/06/09/Unknown-1

1393/05/31/مدیریت-بازاریابی-محصولات-صنعتی

1393/05/30/وانشناسی-فروش-و-بازاریابی-24-ساعت-مدرسان-آقای-علی-خویه-و-خانم-فهیمه-احمدی-09122991608-www-kho

1393/05/28/دوره-ها-و-کارگاه-های-آموزشی-حرفه-ای-مدرس-علی-خویه-و-همکاران

1393/05/24/دلایل-اعتراض-مشتری-دلایل-مقاومت-مشتری-دلایل-نه-گفتن-مشتری

1393/05/04/فراخوان-کارگاه-آموزشی-سمینار-دوره-آموزشی-عنوان-دوره-سنجش-رضایت-مشتریان-CSM

1393/04/29/سوابق-آموزشی-علی-خویه-www-khooyeh-com-تلفن-همراه-09122991608-مدرس-دوره-MBA-DBA-در-دان

1393/04/08/مهارتهای-مدیریت-بازاریابی-علمی-و-حرفه-ای-در-صنعت-خودرو-سازی-و-صنایع-وابسته

1393/04/08/کارگاه-های-تخصصی-و-خصوصی-مهندس-علی-خویه-و-همکاران

1393/04/08/همایش-بازاریابی-و-فروش-در-صنایع-لوازم-خانگی-آشپزخانه-و-ساختمانی-و-صنایع-وابسته

1393/04/08/سرفصل-های-آموزشی-مخاطبان-مدیران-و-فروشندگان-لوازم-خانگی-و-آشپزخانه-و-تجهیزات-لوازم-خانگی-و-آشپزخ

1393/04/07/دوره-آموزش-تخصصی-برنامه-ریزی-فروش-تکنیکها-و-مهارتهای-مهندسی-فروش

1393/03/23/مشاوره-بازاریابی-مشاوره-فروش-مشاوره-برند-مشاوره-تحقیقات-بازاریابی-مشاوره-مهندسی-فروش

1393/03/23/مدرس-مدیریت-مدرس-MBA-مدرس-DBA-مشاور-و-مجری-بازاریابی-مشاور-مدیریت

1393/03/23/علی-خویه-مشاور-مدیر-عامل-مشاورو-مجری-بازاریابی-و-فروش-مدرس-دانشگاه-مولف-و-مترجم-کتب-مدیریت-بازار

1393/03/23/علی-خویه-مدرس-و-معلم-بازاریابی-و-فروش-مشاورو-مجری-بازاریابی-و-فروش-مشاور-برند

1393/03/21/علی-خویه-مدرس-دانشگاه-مدرس-فروش-مدرس-بازاریابی-سخنران-مشاور-بازاریابی-مشاوره-فروش-مشاور-فروش

1393/03/02/کارگاه-آموزشی-نورو-مارکتینگ-بازاریابی-عصبی-و-حسی

1393/02/28/ما-فروش-شما-را-متحول-می-کنیم-1

1393/02/16/مشاور-و-مجری-فرایند-عملیاتی-راه-اندازی-و-استقرار-سیستم-پخش-توزیع-و-فروش-مویرگی

1393/02/16/اهمیت-راه-اندازی-واحد-مهندسی-فروش-در-شرکت-ها

1393/02/03/قیمت-و-قیمت-گذاری-Price-and-Pricing

1393/02/01/سمینار-مدیریت-بازاریابی-و-فروش-در-صنایع-لوازم-خانگی

1393/02/01/دوره-ها-و-کارگاه-های-آموزشی-فروش-حرفه-ای-مدرس-علی-خویه-و-همکاران

1393/01/16/هدف-گذاری-در-فروش-و-بازاریابی

1393/01/16/مدیریت-بازاریابی-حرفه-ای-در-صنعت-فراورده-های-نوشیدنی-و-صنایع-وابسته

1393/01/16/مشاوره-بازاریابی-و-فروش-مشاور-بازاریابی-و-فروش-مشاور-روش-های-افزایش-فروش-مشاور-تشکیل-دپارتمان-باز

1392/11/29/یک-مدرس-در-زمینه-مدیریت-بازاریابی-تبلیغات-برند-و-فروش-باید-چه-ویژگی-هایی-داشته-باشد

1392/10/13/کارگاه-آموزشی-مدیریت-نمایندگی-ها-و-کانال-های-فروش-و-بازاریابی

1392/10/02/کلاس-های-استاد-خویه

1392/09/20/Subject-مهارتهای-کلیدی-مامورین-توزیع-و-پخش

1392/09/20/مدرسه-بازاریابی-و-فروش-ایران-علی-خویه

1392/09/04/کارگاه-آموزشی-کاربردی-مهندسی-فروش-و-تکنیک-ها-و-مهارت-های-استقرار-مهندسی-فروش

1392/08/26/کارگاه-آموزشی-کاربردی-و-اجرایی-استراتژی-های-اقیانوس-آبی-در-برابر-اقیانوس-قرمز-Red-Oceans-vs-Blu

1392/08/15/نوابغ-مدیران-فروش-و-بازاریابی

1392/07/15/همایش-بازاریابی-و-فروش-در-خدمات-آژانس-های-مسافرتی-هواپیمایی-و-گردشگری-و-خدمات-وابسته

1392/07/15/کارگاه-آموزشی-CSM-CRM

1392/06/24/کارگاه-مدیریت-و-سرپرستی-اثربخش

1392/06/24/سمینار-آشنایی-با-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان

1392/06/24/سرفصل-دوره-مراکز-پزشکی-و-درمانی-مدیریت-برند-در-مراکز-پزشکی-و-درمانی-و-خدمات-وابسته-مدیریت

1392/06/24/مدیریت-فروش-حرفه-ای-در-مراکز-پزشکی-و-درمانی-و-صنایع-وابسته-سمینار-مدیریت-بازاریابی-و-فروش-در-آموزش

1392/06/24/کارگاه-آموزشی-اجرایی-و-کاربردی-مدیریت-و-سرپرستی-اثربخش

1392/06/24/تکنیک-های-بازاریابی-اقیانوس-آبی-در-برابر-فرمز-خدمات-پس-از-فروش-در-موسسات-آموزشی-و-خدمات-وابسته

1392/06/24/Unknown

1392/06/24/سمینار-آشنایی-با-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان-در-موسسات-آموزشی-و-خدمات-وابسته

1392/06/24/مدیریت-برند-در-موسسات-آموزشی-و-خدمات-وابسته

1392/06/24/سمینار-مدیریت-بازاریابی-و-فروش-در-آموزشگاه-ها-و-خدمات-آموزشی

1392/06/24/مدیریت-فروش-حرفه-ای-در-موسسات-آموزشی-وخدمات-و-محصولا-ت-آموزشی

1392/06/09/سمینار-یک-روزه-بازاریابی-و-فروش-پارتیزانی-و-چریکی-بازاریابی-پارتیزانی-مدیریت-پارتیزانی-و-چریکی

1392/05/25/سمینار-یک-روزه-مدیریت-پارتیزانی-مدیریت-چریکی-و-پارتیزانی

1392/05/22/سمینار-مدیریت-بازاریابی-و-فروش-در-صنایع-دارویی-و-دارویی

1392/05/20/بازارهای-سنتی-ایران

1392/05/16/مشاوره-های-تخصصی-گروه

1392/05/15/برخی-احادیث-مرتبط-با-کسب-و-کار

1392/05/15/آموزش-در-محل-توسط-گروه-تخصصی-G-MAS

page/about-me

page/تماس-با-من

page/کارگاه-های-آموزشی

category/چیدمان-فروشگاه/

category/مدیریت-فروشگاه/

category/مدیریت-فروش/

category/پرسنل-فروشگاه/

category/هایپر-مارکت-ها/

category/افزایش-فروش/

category/کارگاه-های-آموزشی/

category/سمینارها/

category/آموزش-در-محل/

category/مشتری-مداری/

category/تبلیغات-موثر/

category/جذب-مشتری/

category/فروشگاه-های-زنجیره-ای/

category/بازاریابی/

category/تکنیک-های-فروش/

category/برند/

category/مشاور-و-مدیر-فروشگاه-های-زنجیره-ای/

category/مرکز-خرید-و-فروشگاه-های-بزرگ/

category/مهارت-های-فروش-در-فروشگاه-ها/

tag/افزایش فروش

tag/مدیریت فروشگاه های زنجیره ای

tag/افزایش فروش فروشگاه ها

tag/اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه

tag/مدیریت و چیدمان فروش

tag/مشاوره افزایش فروش

tag/آموزش چیدمان فروشگاه ها

tag/مشاور فروش

tag/آموزش فروش

tag/چیدمان فروشگاه

tag/ارتقا فروش فروشگاه های زنجیره ای

tag/10 راه افزایش فروش در فروشگاههای بزرگ

tag/مدیریت فروشگاه

tag/آموزش در محل

tag/مدیریت فروش

tag/افزایش مشتری

tag/مهندسی و چیدمان فروش

tag/چیدمان فروش

tag/اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری

tag/آموزش بازاریابی

tag/چگونه می توان مشتریان هایپر مارکت ها و فروشگاه ها را افزایش داد

tag/مشتری مداری

tag/چیدمان فروش فروشگاه مداری مدیریت فروشگاه زنجیره ای

tag/استراتژی های افزایش فروش

tag/راه های جذب مشتری

tag/انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها

tag/آموزش مدیریت

tag/مدرس بازاریابی

tag/فروشگاه های زنجیره ای

tag/دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT

tag/مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی

tag/مرکز خرید و هایپرمارکت ها

tag/آشنایی با اصول و مفاهیم مشتری مداری و ابزارها و تک

tag/دوره ها و کارگاه های آموزشی فروش حرفه ای مدرس علی

tag/راه اندازی و استقرار هایپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای

tag/دکوراسیون و چیدمان فروش

tag/اجرای مهندسی فروش

tag/دوره های آموزشی

tag/دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

tag/مدیریت تخصصی فروشگاه و مرکز خرید

tag/پخش مویرگی

tag/مشتری شناسی

tag/جذب مشتری

tag/مشاورو مجری بازاریابی و فروش

tag/مدرس فروش

tag/مشاور روش های افزایش فروش

tag/مشاور بازاریابی و فروش

tag/کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش

tag/فروشگاه زنجیره ای

tag/مشاور فروشگاه

tag/فروش مویرگی

tag/مدیریت و ساخت برند برای فروشگاه های زنجیره ای

tag/هایپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ

tag/آموزش کاربردی بازاریابی

tag/آموزش اصول بازاریابی

tag/مشاور برند

tag/طراحی و چیدمان فروشگاه

tag/چیدمان سوپر مارکت

tag/استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی

tag/انبارداری و چیدمان در فروشگاه و مرکز خرید

tag/استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش

tag/کتاب طراحی و چیدمان فروش اصول فروش

tag/مدرس مدیریت

tag/دکوراسیون و طراحی فروشگاه

tag/روشهای برقراری ارتباط با مشتریان

tag/کتاب

tag/استقرار سیستم مهندسی فروش

tag/مرچندایزینگ

tag/فناوری های نوین در فروشگاه

tag/هایپرمارکت

tag/فروشگاه

tag/راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی

tag/دوره های تخصصی مهندسی فروش در فروشگاه های زنجیره ای

tag/دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی

tag/سرپرستی اثربخش

tag/مدیریت پذیرش مشتری

tag/طرح چیدمان هایپر مارکت

tag/روشهای چیدمان سوپرمارکیت

tag/روش مدیریت بازرکانی هایبر

tag/اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه ها

tag/مدیریت برند

tag/دوره آموزشی و کارگاه آموزشی بازاریابی مواد غذایی

tag/مدیریت خرده فروشی

tag/همایش های فروش

tag/سمینارهای فروش و بازاریابی

tag/بازاریابی هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای

tag/روانشناسی فروش

tag/تکنیک های افزایش فروش

tag/معلم بازاریابی

tag/مدرس اصول و فنون فروش حرفه ای

tag/دوره آموزشی مدیریت استراتژیک برند مدرس استاد علی خ

tag/khooyeh

tag/کارگاه های تخصصی و خصوصی مهندس علی خویه و همکاران

tag/علی خویه

tag/یک مدرس در زمینه مدیریت

tag/تبلیغات

tag/برند و فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد

tag/سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان

tag/فروش

tag/سمینارها و همایش های برند

by_author/1K5ycs3l2go

  • هایپر مارکت، فروشگاه فروشگاه زنجیره ای سوپر مارکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی